Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min son har alltid kallat mig vid förnamn eller mor, precis som jag tillkallat mina egna föräldrar. Han mmärkte snart att mor funkade... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 131
Senast: Björk
·
B
Gravid - 1år sitter och googlar efter dopklänningar, men blir inte mycket klokare av det. Förstår mig inte på storlekarna på en sida jag hittade, då...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år Nu har jag klantat till det. Läste om olika preventivmedel för ett tag sen och hittade...
Svar
13
· Visningar
2 664
Senast: Koltinna
·
I
Småbarn Vad har era små på sig när ni går ut eller är på dagis inkl skor Har ni börjat med vinterkläder å skor än?
Svar
7
· Visningar
1 542
Senast: KisseNova
·
Gravid - 1år Jag är gravid, är i ca v.16..är inte säker men vet nästa vecka då vi ska på vårt första UL. Saken är den, att jag har helt tappat... 2
Svar
30
· Visningar
2 091
Senast: skogersson
·
Gravid - 1år Hej! Jag köpte en Brio kombivagn till Martin, en begagnad från 06. Jättefin och har varit jättebra som liggvagn. Snart är det ju dags...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: Sirocco
·
Småbarn Vet inte om det finns en sån här tråd redan, men jag chansar :) Ni som har tvillingar, hur fungerar det för er? sover/äter dom...
Svar
4
· Visningar
1 062
Senast: bambam
·
Övr. Barn Någon som har den? Vad tycker ni om den? Jag har inte satt in min ännu, för jag har inte fått min mens ännu. Ganska ny ändå så det är... 2
Svar
24
· Visningar
2 834
Senast: skogersson
·
Småbarn Hej! Jag tror min dotter på 4 år har fått svamp i underlivet, men vet inte säkert, så jag ska givetvis söka för det snarast. Eftersom...
Svar
8
· Visningar
46 009
Senast: Stinaelin
·
A
Övr. Barn Vad har ni som föräldrar för förväntningar på fritids? Har era fritids en bra verksamhet? Får ni information om barnens sociala...
Svar
10
· Visningar
1 342
Senast: mumrikan
·
Övr. Barn seg som jag är har hag inte planerat föräldraledigheten än, sitter med det nu via E-leg. Om jag väljer att gå hemma till augusti -10...
Svar
8
· Visningar
1 089
Senast: amalia
·
Gravid - 1år Hur klär man bäst en liten för att vistas utomhus i några få plusgrader i bärsele? Det blir ju varmare i selen än i en vagn men vissa...
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Hej!! Sitter och spånar lite och kom på en sak jag faktiskt inte har en aning om och som jag inte heller kan hitta i mina böcker...
Svar
16
· Visningar
2 094
Senast: Sirocco
·
N
Gravid - 1år Det tar lång tid innan mjölken rinner till numera. Kan ta upp till nån minut. Beror det på att det är längre tid mellan...
Svar
1
· Visningar
1 781
Senast: Freyja_bus
·
B
Gravid - 1år Oj oj vad tiden flyger fram med den lilla. Nu är Linus snart 5 månader och växer så det knakar. Två tänder i underkäken och två i övre...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: doglover
·
K
Övr. Barn Jag är och har i många år varit "rädd" för att gå upp i vikt. När jag gick i sexan gick jag upp rätt så mycket i vikt (hallå...
Svar
2
· Visningar
1 184
Senast: geggamojja
·
Småbarn Nu har jag en fundering. Min dotter har ett ganska litet rum, och vägg i vägg med det finns ett likadant rum fast spegelvänt. Man kan...
Svar
17
· Visningar
4 640
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år Vi satt ett par mammor och pratade om hur våra små sover igår på babysimmet. de flesta såg ut så här: :eek: när jag berättade hur Maja...
Svar
18
· Visningar
2 166
Senast: tinissen
·
Småbarn Hur gör ni? Har ni barnet med i stallet? Hur gamla är era barn? Hur gör ni när ni rider? 2
Svar
21
· Visningar
2 993
Senast: bambam
·
Småbarn Lillen behöver varm bassäng och gärna att det kanske inte är massor med folk. Ingen plaskdam utan att man kan simma lite. I Örebro...
Svar
3
· Visningar
1 477
Senast: Coop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Tjockistråden 4
  • Semestra i Norrland

Hund, Katt, Andra Djur