Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har en son på 2,5år och jag känner att jag håller på att dö sakta. Jag har undan för undan tvingats förändra mitt liv för att klara... 11 12 13
Svar
247
· Visningar
30 377
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år Ni som haft barn med kolik eller väldigt besvärliga magar, när har det gett med sig? Hur såg det ut när det gav med sig? Klingade...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: vippan
·
V
Gravid - 1år Hur länge kunde ni dra in magen så att den såg "ogravid" ut? Kan man det över huvudtaget? Jag gjorde ett grav.test för ca två veckor... 2
Svar
20
· Visningar
8 929
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Jag må vara nojig, men ändå... Har de senaste veckorna varit nojig över att jag skulle vara med barn, men vet att jag kan bli så...
Svar
6
· Visningar
1 768
Småbarn Hur ofta ska man tvätta kläderna till nyfödda? Ska man tvätta dom varje gång dom använts eller ska man tvätta dom när dom blir smutsiga?
Svar
16
· Visningar
2 535
Senast: esprit
·
Övr. Barn Ni som lämnar barnen så tidigt att de äter frukost på dagis. Hur gör ni hemma? Får de något att äta innan ni går eller äter de bara på...
Svar
3
· Visningar
3 082
Senast: Bellatrix
·
E
Gravid - 1år Jag har under över en veckas tid ungefär kännt mig gravid. Jag har svullna ömma bröst mår jätteilla på kvällarna vilket jag även gjorde...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: EmLang
·
Gravid - 1år ... här görs det inget annat än ammas stup i kvarten :D Nej men allvarligt... My är nu 5,5 månad gammal och har alltid varit en... 2
Svar
28
· Visningar
2 890
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn Vad har ni för sängar till era barn? Var kommer sängarna ifrån? I vilken ålder fick barnen sängarna? Varför valde ni just den sängen...
Svar
13
· Visningar
3 238
Senast: Njála
·
Övr. Barn Jag har en vagn som jag är jättenöjd med. Mitt krav när jag letade var att den inte skylle se ut som en rymdskepp och vara så...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Vad ska man tänka på? Vi ska alltså åka färja över till Sverige, åka och hämta några djur i Gävletrakten och sen åka hem igen med...
Svar
7
· Visningar
857
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år Har haft huvudvärk nu i snart två veckor, migränliknande, i bara höger sida av huvudet. Huvudvärk är för mig inget ovanligt, men sådan...
Svar
6
· Visningar
5 541
Senast: veronican
·
Småbarn Funderar på om Isak verkligen behöver sova dagtid. Han är 15 månader nu och sover 1 gång om dagen. Det tar dock evigheters evighet att... 2
Svar
25
· Visningar
2 906
Senast: Luna10
·
P
Småbarn Dottern börjar nu förskolan och eftersom de är ute varje dag så behöver jag tips med bra kläder. Vi bor i Göteborg så så mycket snö...
Svar
7
· Visningar
3 892
Senast: elbereth
·
Gravid - 1år Fick en Avent ISIS av en slakting att anvanda men den driver mig vansinnig :mad:. Man far bra sug till att borja med men sen forsvinner...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: ameo
·
P
Övr. Barn Har varit i kontakt med läkare, men de tycker det inte är ngn fara. Så nu vill jag dubbelkolla med proffsen:D Min son som nu är 8 år...
Svar
8
· Visningar
17 942
Senast: prallan
·
Småbarn Nu känner jag att det är dags att tona/färga håret igen. Men frågan är hur det fungerar ihop med ammningen? Är det gifter eller något...
Svar
4
· Visningar
2 691
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hur tänker ni andra som är gravida idag, nyss har fått barn eller planerar att skaffa barn? Är ni oroliga för framtiden? Jag vill...
Svar
7
· Visningar
1 046
Övr. Barn Vad behöver man köpa och hur fungerar det? De man köper färdiga är ju självhäftande, men det blir väl inte dessa? Jag har sökt och...
Svar
12
· Visningar
2 105
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Har gått över tiden. BF+5! Börjar bli lite långsamt och har nu inget att göra direkt. Vågar inte starta något större projekt heller... 2
Svar
26
· Visningar
3 326
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka