Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Vad finns det för barnböcker som berör döden som ämne? Som man kan ha hjälp av för att få barnen att förstå... sökte här och hittade...
Svar
11
· Visningar
1 742
Senast: Cherikan
·
K
Övr. Barn Innan jag fick reda på att jag var med barn har jag sagt att jag inte vill behålla det om jag inte hade ett jobb. Jag ansåg att skulle...
Svar
9
· Visningar
1 130
Senast: No1
·
Gravid - 1år Jag har BF imorgon och har haft någon slags förvärkar i form av väldig menssmärta nertill i magen. Har haft det ganska mycket i ca. 1...
Svar
19
· Visningar
3 151
Senast: Koltinna
·
L
Gravid - 1år Ja som rubriken lyder - när märkte ni att magen hade sjunkit ner? Vilken vecka var ni i och när föddes bebisen? :) Och liten...
Svar
10
· Visningar
10 654
Senast: eyz
·
Övr. Barn Hur mycket extrakläder har ni med till dagis? Håller på packar väskan nu men hur mycket ska det eg finnas där? Nu har jag två par...
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: jerseyko
·
S
Gravid - 1år hej alla buke kvälls suddar :) min karl har som sagt fått för sig att han inte är far till barnet, så min fråga till er är vad kommer... 2
Svar
21
· Visningar
2 549
Senast: Görel
·
K
Övr. Barn Jag och min pojkvän väntat vårat första barn som väntar komma i december. Vi har börjat kika lite på bilar, men Ingen passar oss! Vi...
Svar
19
· Visningar
2 462
Senast: Decson
·
Gravid - 1år Ja, ruriken beskriver ganska bra hur jag känner just nu. I lördags kom vi hem efter att ha varit på semester i sammanlagt en vecka... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 203
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Titta vad fint bildspel storasyster gjort till sin lillebror. Man blir tårögd...
Svar
18
· Visningar
1 412
Senast: ainasoja
·
Gravid - 1år Nu har jag precis uppdaterat bloggen och efter ett lååångt inlägg kom jag på att jag vill veta hur ni andra har haft det den här första...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: esprit
·
Gravid - 1år jag och sambon (oki, mest jag;) ) vill hemst gärna åka på en liten minisemester innan bäbba kommer. det enda jag kan komma på som är... 2
Svar
21
· Visningar
2 085
Senast: Elinkan
·
Småbarn Jag och min sambo håller på att separera, det är packande och mycket ledsamhet just nu. Vi bråkar absolut ingenting utan är som vanligt...
Svar
6
· Visningar
1 675
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Hej! Nu är lillplutten tre månader gammal (imorgon), amningen har gått bättre än jag någonsin kunde föreställa mig och allt känns bra...
Svar
6
· Visningar
7 458
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Sonen är nu drygt 8 månader och sover skitdåligt:crazy: Jag är ständigt trött! Då han var 1,5-4,5 månad gammal sov han bra (ca 21-9... 2
Svar
21
· Visningar
1 796
Övr. Barn Nu behöver jag en tråd MOT den där förbaskade äggklockan som tickar. Jag drömmer om bebisar, barnvagnar, namn, jag är skendräktig varje... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 180
Senast: Mammadutt
·
A
Övr. Barn Min sambo kom hem en kväll i förra veckan och berättade att han hemskt gärna vill ha en liten. Hans längtan efter ett barn har funnits...
Svar
5
· Visningar
918
S
Småbarn Hur länge var ni hemma med era barn? hur många dagar i veckan tog ni ut?Hade ni tagit ut alla dagar när ni började jobba eller hade ni...
Svar
8
· Visningar
3 050
Senast: Magini
·
Småbarn När började era barn på dagis och av vilken anledning?
Svar
12
· Visningar
1 107
Senast: taccotad
·
M
Övr. Barn Hej! Nu behöver jag lite hjälp utav er som är föräldrar eller är allmänt duktiga med barn. Situationen ser ut så här: Jag ska...
Svar
9
· Visningar
1 698
Senast: ponnymamma
·
S
Gravid - 1år Va på ul idag. gick in i vecka 19 idag oxå å allt va spännande å roligt. Fick se det lilla pyret på bild å det va lycka :love: MEN... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 200
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Artfex S
  • Uppdateringstråd 31
  • Syringomyeli eller något annat?