Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag måste ta med mig barnen på en heldagstripp med bilen, för att hämta hem några hästar. För att de ska slippa börja klättra på...
Svar
5
· Visningar
1 243
Övr. Barn Finns det någon här som har ett barn som omfattas av LSS? Vad krävs för att man ska omfattas av LSS, automatik, ansökan? Hur kan man...
Svar
4
· Visningar
1 062
Småbarn Vilka tittar? Hissa eller dissa? Tycker detta program är väldigt intressant. 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 432
Senast: GotAsecret
·
L
Gravid - 1år Tisdag förra veckan började jag få ont i magen (finns tråd om det) och då ontet inte blivit bättre åkte jag in till huddinges...
Svar
11
· Visningar
10 549
Senast: Mammas
·
Övr. Barn Få pengar och vara "ledig" vad tycker ni om folk som skaffar barn av de anledningarna? Vi var på semester på Ölands djurpark där vi... 2
Svar
20
· Visningar
2 116
Senast: Sol
·
N
Gravid - 1år Efter ett par veckor med en skum känsla i kroppen och ett negativt test fick jag för mig att testa idag igen. Nu två test senare inser... 2
Svar
30
· Visningar
2 181
Senast: Nybakad
·
Småbarn I måndags började jag skola in Isak på dagis, har gått jättebra verkligen! Han har en jättebra fröken och verkar trivas redan från...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Jag hade verkligen sett fram emot att amma, mysa med min lilla bebis och ha maten med mig precis överallt lagom varm och perfekt... 2
Svar
24
· Visningar
2 531
Senast: Asa_S
·
Gravid - 1år Vi har begåvats med två barn som inte är så väldigt sömniga... Vår lille Alex är precis som storebror var när han var liten. Envis...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: taccotad
·
Småbarn Var på bvc idag och vägde min tös som blir 9 månader imorgon. Bvctanten tyckte hon väger för mycket. Hon klättrar upp på en ny... 2 3
Svar
48
· Visningar
13 525
Senast: Japanesen
·
Småbarn Många vet redan att jag har varit orolig tidigare för vikten på lillskruttan när hon bytte kurva. Men nu har hon legat vid de senaste...
Svar
19
· Visningar
1 512
Senast: Luna10
·
Småbarn Hur ska man hantera att en 5 (snart 6) årig pojke skriker (väääldigt högt och gällt) så fort han gör sig det minsta illa, eller blir...
Svar
7
· Visningar
2 503
Senast: Djurjouren
·
Övr. Barn Jag skulle verkligen behöva fylla på med fler utomhusleksaker till våra barn, men jag vet inte vad. Klurar på detta med sparkcykel, som...
Svar
6
· Visningar
4 845
Småbarn Häromdagen disskuterade jag och en kmpis välling. Idun är nu 2 år och hon äter välling ur nappflaska morgon och kväll. Kompisen tyckte... 2
Svar
36
· Visningar
3 102
Senast: Snovind
·
Gravid - 1år Emilia (4,5mån) har kommit på det där med att rulla från rygg till mage ordentligt nu. Hon ligger aldrig på rygg längre än 2 sek. Det...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: turbofling
·
V
Övr. Barn Jag va till kvinnokliniken för att min mens inte ville komma och jag hadde sånna menssmärtor. Så jag fick primolut bara för att jag...
Svar
4
· Visningar
2 523
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Jag tror att Emilia skulle tycka en sån var jätterolig, så jag funderade på att köpa en sån till henne. Men när jag letade lite tittade...
Svar
7
· Visningar
1 327
Senast: jerseyko
·
Småbarn Vad har ni för nattningsrutiner för era barn? Ni som sjunger/läser saga, har ni samma sång/saga varje kväll eller har ni olika? 2
Svar
25
· Visningar
2 489
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Jag har en trikåsjal men har aldrig rikitigt fått till det med den, antingen har jag knytit för hårt eller för löst och Emilia har hasat... 2
Svar
28
· Visningar
1 857
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Min mamma vill bjuda med mig och min dotter till Rhodos i mitten på september. Min man är inte överförtjust i ideén på grund av...
Svar
9
· Visningar
1 054
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka