Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Stort Grattis till min syster (HeRomer) som i morse kl 04.00 födde en liten son.:love: Han ska heta Kevin, vägde 3380gr och är 51 cm...
Svar
13
· Visningar
1 192
Senast: turbofling
·
Småbarn Jag tror jag blir galen på f-kassan.Hur ska man kunna behålla sin sgi, man får bara ta ut f-peng om du har rumslig kontakt med barnet...
Svar
17
· Visningar
3 381
Senast: Mammadutt
·
M
Gravid - 1år Har en liten på snart 4 månader. Har lagt märke till att hon kliar sig i ögonen en del.. Hon är ej röd I ögonen men blir lite röd runt...
Svar
8
· Visningar
1 925
Gravid - 1år Nu ska jag riskera att få såväl skäll som brevbomber och delge er lite funderingar som slagit mig efter att ha läst en del här på...
Svar
19
· Visningar
2 078
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Satte prefixet på övrigt, då jag menar barn i alla åldrar. :) Ja, frågan var ju: Vilken mat ratar era barn? Min pappa fick ögon... 2
Svar
35
· Visningar
2 452
Senast: Chlo
·
Småbarn Jag och sambon är inte överens om hur vi ska göra när det är dags för Emilia att börja äta riktig mat. Nu är det ett tag kvar innan det... 2
Svar
22
· Visningar
2 592
·
Gravid - 1år Förra helgen upptäckte vi att Emilia (4mån) hade fullt med röda kontror över hela ryggen. Vi trodde då att det var värmeutslag. Den här...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: Anna
·
Småbarn Allmän fundering bara. Hur länge har era barn ätit med sked?
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: emma74
·
Gravid - 1år Vad har hänt med min glada, mysiga bebis? Sen i tisdags har E. varit extremt gnällig, typ inget passar. Först ville han inte äta...
Svar
5
· Visningar
735
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Jag och min pojkvan ska ha barn i januari. Det var ett noga overtankt beslut och vi ar mycket glada och forvantansfulla. Vi ar givetvis... 2
Svar
22
· Visningar
3 073
Senast: Mirre
·
Småbarn Isak en riktig trotsperiod nu och skriker högt, gällt och länge åt allt. Minsta lilla som går honom emot så blir det gallskrik. Även...
Svar
11
· Visningar
3 923
·
V
Övr. Barn min bror och hans tjej har fått en liten son som är 4 månader och i helgen är det årlig marknad i byn. idag då vi var på besök hos... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
12 464
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Oscar har kört med mig hela dagen - Tack & lov har han just nu en sovpaus. I dag gick han loss rejält i köket med sin gåstol - Skulle...
Svar
12
· Visningar
1 234
·
L
Gravid - 1år Jag och sambon väntar med spänning på vår första knodd till slutet av sept, och har så smått börjat shoppa lite... Har hela tiden tänkt... 2
Svar
29
· Visningar
2 492
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag ska börja pumpa, har ni några smarta tips att komma med? :D
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Jag och sambon funderar på att göra en utlandsresa någon gång i vår. Mellan februari-april, och våran bäbis kommer då att vara mellan...
Svar
7
· Visningar
974
·
N
Gravid - 1år Är det någon annan som äter viktklubb.se käk? Jag har alltid haft problem med maten och vikten. och bestämde mig därför vid...
Svar
6
· Visningar
1 563
Senast: Miks
·
G
Gravid - 1år Fy vilket jobbigt beslut jag har framför mig, jag måste ta bort min gammelhäst inom ett halvår. Det är min första häst och jag har haft... 2
Svar
21
· Visningar
2 344
Senast: Spirit
·
Övr. Barn Man kan läsa mycket i tidningarna. En del mindre trovärdigt än annat. Nu undrar jag, har någon någonsin upplevt eller känner någon... 2
Svar
24
· Visningar
4 901
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Elias har feber och det är inte alls kul för han är jättedeppig :( Vi var till akuten och dom hittade inget mer än lite röd i halsen... 2
Svar
24
· Visningar
2 358
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka