Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn När era barn fick tänder. Kom alla då eller kom dom en och en. Edvin fick först sina 4 där nere samtidigt, Och nu får han 4 st samtidigt...
Svar
9
· Visningar
2 973
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Tittar in i garderoben och ser på alla mina kläder som hänger där. Har inte kunnat ha något plagg sedan 4-5 månader tillbaks... Är nu...
Svar
12
· Visningar
930
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Sophia ar valdigt hogljudd nar hon sover, hon gnyr och gnaller men vaknar inte forrens hon ar hungrig. Det har gatt sa langt att vi inte...
Svar
3
· Visningar
707
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år ..kan man med VUL eller UL se att man är gavid? Typ scenariot man gör VUL av annan anleding och barnmorskan/läkaren upptäcker en...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Blev nyfiken och startar en liten jämförelsetråd :idea: Kanske är fler som tycker det är skoj att jämföra och vill vara med. Ni kan... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 734
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Igår var en rätt tuff dag för Elias med många intryck. Han sov jättelite på dagen och var såklart väldigt övertrött när han skulle sova...
Svar
2
· Visningar
684
Gravid - 1år Hur lange ska man vanta med att ha sex efter snittet? Nu ar det ca 2,5 v efter snittet och jag borjar bli sugen, avslaget ar ganska...
Svar
5
· Visningar
1 865
Senast: Calazirya
·
S
Gravid - 1år Jag börjar bli lite tjockare nu å tänkte höra med er kloka bukefalister vad ni har för erfarenhet av typ havandeskaps olja (?) eller dyl...
Svar
17
· Visningar
1 796
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år Var och inhandlade amnings bh till mig själv och det var ju helt hopplöst. Har gått ifrån 75B till 75D, men nu kom jag inte i den...
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Vi har bott ihop i 6 veckor och det går hur bra som helst. Vi har nyss kommit hem från en jättebra semester då vi varit ihopklistrade...
Svar
14
· Visningar
1 879
Senast: vallhund
·
Småbarn Istället för att trådkapa den andra tråden om vårdnadsbidrag och dagis så startar jag en egen, min frågeställning är lite mer utökad...
Svar
13
· Visningar
2 673
Gravid - 1år har nu de senaste tio veckorna kommit vätska. Nästan bara vatten, men nu ett tag även lite mjölkblandat. Nu när jag skulle duscha kom...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Elias, snart 3 månader, vill inte gärna gå och lägga sig alla gånger. Så det blir ett par-tre gnällskrik för att sedan lugna ner sig... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 961
Gravid - 1år Hur hade ni gått tillväga? Har en 4 månaders och en snart 3åring. Om ni åkt på natten, har ni kört i ett sträck då med avbrott för... 2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Vet inte hur jag kom att tänka på det, är väl så spänd inför alla roliga händelser som komma skall med lilla E! :D Hur har ni tyckt... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 245
Senast: TinyWiny
·
V
Småbarn ja jag gillar ju att vara ute och röra på mig och är jag ledig en dag och vädret är bra så tar jag gärna en promenad förut har det...
Svar
7
· Visningar
1 116
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Har funderat mycket på min sons sömnvanor och undrar lite över hur mycket era barn sover? Min son är ca 9,5 månad gammal och jag tycker...
Svar
15
· Visningar
1 554
Gravid - 1år ...En sån som har åsikter om ALLTING? Är inte barnet för varmt så är det för kallt, får för mycket mat eller "nej han är inte hungrig...
Svar
6
· Visningar
1 250
Gravid - 1år Hur många har gjort ett fostervattenprov? Hur var det? Det ser ut som en jättenål som ska köras in i magen, och jag är spruträdd. Hur...
Svar
12
· Visningar
2 526
Senast: susanne
·
Gravid - 1år Min lakare sa at mig att borja ata jarntabletter vid mitt forsta besok hos honom. Han hade inte tagit nagra blodprov an utan bara vagt...
Svar
19
· Visningar
1 594
Senast: CillaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka