Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Ja, Elina har ju äntligen så stilla börjat gå :banana: Men fortfarande kryper hon en del, och ramlar rätt ofta. När vi är ute i... 2
Svar
27
· Visningar
2 328
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Jag har super svullna vrister, fötter och händer. Det gör ont att gå, hålla i saker m.m. pga att "trampdynorna" i händerna och under...
Svar
7
· Visningar
1 753
Senast: Gnarpis
·
V
Gravid - 1år Jag är lite i valet och kvalet om det är för tidigt att byta till sittdelen. Men min son är 3 månader nu och vill inte längre ligga i...
Svar
11
· Visningar
3 000
Senast: virrpANNA
·
A
Gravid - 1år Det är så att jag har en sen länge inbokad tid för tatuering av armen i slutet av om ett par månader. Nu har jag och pojkvännen...
Svar
5
· Visningar
7 761
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn På fredag är sista dagen som sonen skulle vara på sitt "dagis" innan han går på sommarlov och efter det ska han börja hos dagmamma...
Svar
3
· Visningar
809
Gravid - 1år Hur ser hormonspiralen ut? Vilken färg är den? Jag har mirena spiralen. Här om dagen när jag hade varit på toa låg det ngt ljusblått i...
Svar
3
· Visningar
2 691
·
Övr. Barn Jag och min kille har sedan årsskiftet skippat preventivmedel. Mestadels pga att jag mådde kasst och var konstant sur och grinig när jag... 2
Svar
25
· Visningar
2 474
Senast: LillMumlan
·
Gravid - 1år kan man ge vätskeersättning till en 6 mån? Saga har 40 graders feber som inte vill gå ner, hon orkar knappt äta (helammas) och det...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Skulle vilja ha lite tips på smidiga, snabb lagade luncher som inte är skitdyrt. Barnen blir hemmanu i 9långa veckor och jag har helt... 2
Svar
36
· Visningar
6 464
Senast: ako
·
P
Övr. Barn Man måste ju vänta 8-12 veckor innan man låter valpen/kattungen lämna mamman, pga diverse anledningar som jag tar för givet att alla här... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 327
Senast: Calazirya
·
Småbarn Läste denna: http://blogg.alltombarn.se/katerina/2009/06/18/ar-vi-ansvarslosa-som-har-barnvakt/ Jag känner igen resonemanget i min... 2
Svar
29
· Visningar
2 504
Senast: Lamborghini
·
Övr. Barn Vet inte om rubriken blev lite knasig kanske. Men något som jag funderat på, som väl antar jag borde kunna avhjälpas en del om man...
Svar
8
· Visningar
873
Senast: skogstomten
·
Gravid - 1år Inatt när jag inte kunde somna för myggorna surrade i mina öron slog det mig att myggorna kan bli besvärliga på min "blobb" när h*n...
Svar
13
· Visningar
3 199
Senast: Gnarpis
·
S
Småbarn Vi har precis köpt en akta cosmic xtp till vår son på 3,5 månad eftersom de sålde ut dem billigt :) Nu till min fråga... det står från...
Svar
18
· Visningar
2 218
·
B
Gravid - 1år Hej, jag känner mig ganska så vilsen. Då min dator inte stödjer Försäkringskassans hemsida, har jag fått blankett hemskickad...
Svar
12
· Visningar
2 072
Senast: Lupino
·
M
Övr. Barn Jag blir tokig.. för att göra en lång historia kort. Min son är 7år, han har bott hos mej sen han föddes. Dock bodde jag och hans far...
Svar
11
· Visningar
2 377
Senast: Javan
·
Småbarn ... Eller kanske något annat? Dessa är de två vi fastnat för så de har fått höga betyg i tester och då de går att ställa sittläget på...
Svar
7
· Visningar
3 891
·
Gravid - 1år Hej! Som ju alla har märkt vid det här laget så är det HETT ute, dygnet runt. Inne har det som mest varit 29 grader, så även i...
Svar
11
· Visningar
2 131
Senast: Calazirya
·
L
Gravid - 1år Hej! Jag behöver ett snabbt presenttips till en blivande mamma :) Vi hade tänkt plocka ihop lite grejer till ett kul...
Svar
3
· Visningar
889
·
Övr. Barn Vad tycker ni om fenomenet time out, alltså att som i ett steg i barnuppfostran utesluta barnet ur gemenskapen, stänga in barnet på sitt... 2
Svar
34
· Visningar
2 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka