Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag har en systerdotter, som tycker om hästar, som fyller fem år nu i dagarna. Jag funderar på om det finns några hästböcker som är...
Svar
11
· Visningar
2 101
Senast: Gnapp
·
Gravid - 1år FK drar 28% i skatt. Hur mycket mer behöver de dra för att man ska "slippa" betala tillbaka nästa år? Räcker det med 500kr/ månaden...
Svar
11
· Visningar
1 051
Senast: Snovind
·
Gravid - 1år Vi ska kanske tälta i helgen o jag har en dotter på 1 månad... Nu slog det mig lite nojjigt att det kanske inte är så bra att tälta...
Svar
2
· Visningar
1 944
Småbarn Småbarn, hästar, jobb, pendling osv osv. Hur får ni ihop livet? Hur ser er dag ut? Hur gör ni? Hur många hästar har ni? Hur många rider... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 483
Senast: Druvan
·
Gravid - 1år I dag var jag på rutin kontroll i vecka 28+0, och allt gick jätte bra,men min unge hade inte lagt sig med huvudet ner utan ligger med...
Svar
7
· Visningar
9 313
Senast: Björk
·
Gravid - 1år mitt lilla problembarn;). Saga var inne och gjorde pricktest förra veckan mot mjölk och ägg. Bägge var negativa men läkaren trodde...
Svar
9
· Visningar
4 931
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Ja känner alla ni som bara har/hade ett par veckor kvar av graviditeten att livet leker och att allt känns som solsken eller är ni... 2
Svar
29
· Visningar
2 515
Senast: Sirocco
·
H
Småbarn Får man stå i dagiskö samtidigt som man får vårdnadsbidrag? :confused:
Svar
1
· Visningar
713
Senast: kpist
·
T
Småbarn Nu ska jag börja plugga till hösten och jag ska vara på skolan 2dagar i veckan. Oliwer blir 11månader när jag börjar. Hans pappa, mormor...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Treasure86
·
Gravid - 1år Min son är 8 månader gammal och är minst sagt vild:crazy: Upp kl 6.20 varje morgon och därefter går allt i 900km/h! Sätter vi oss stilla...
Svar
16
· Visningar
4 024
S
Övr. Barn Ja, det vore intressant att höra hur alla löser ekvationen barn-sexliv.... Lever i en "bonusfamilj" med två barn, 11 o 15 år gamla. Nu... 2
Svar
24
· Visningar
3 545
Senast: salander
·
Gravid - 1år Jag har börjat fundera lite på att börja packa väskan lite inför förlossningen. Men hur packar man igentligen på smidigaste sättet? Hur... 2
Svar
33
· Visningar
2 676
Senast: kpist
·
D
Gravid - 1år Hej alla livserfarna seniorer! Jag har aldrig velat ha barn, vet inte hur det skulle få plats i mitt överfulla liv och vad är det för... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 943
Senast: Spirit
·
Övr. Barn Har idag begravt mina barns far. :cry: Han omkom i en trafikolycka vid Sjötorp den 6 juni. Han och vår äldste son var på väg till... 2
Svar
23
· Visningar
2 796
Senast: gillaj
·
Övr. Barn Vi var på Åhlens och skulle köpa t-shirts till våran 1 1/2 åring. Det fanns ett bord där, 2 för 100:- i 2 olika storlekar. 1-2 år och...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Nu har vi äntligen köpt en barnvagn. Vi köpte en begagnad Brio som är super fräsh och bra på alla sätt och vis, men det jag har funderat...
Svar
6
· Visningar
1 423
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Ni som har barn över 10, hur mycket lägger ni på födelsedagspresenter till era barn? Köper ni ibland sådant barnen ändå behöver (typ...
Svar
3
· Visningar
1 462
Senast: lobell
·
Gravid - 1år I Sverige ingår det väl i det allmänna vaccinationsprogrammet nu? Det gör det inte här i Österrike, och barnläkaren pratade med oss om... 2
Svar
21
· Visningar
2 048
Senast: lingonben
·
Övr. Barn Är lite nyfiken på vilka alla är egentligen; alltså lite utöver att vi har barn allihop. T ex jobb, intressen, djur etc, o tycker det... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 828
Senast: Krusan
·
Gravid - 1år Jag bor ju i mariannelund i småland och jag och mamma vill att jag skall födda min unge på östra i göteborg där jag föddes för skall...
Svar
3
· Visningar
1 229
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka