Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Kan jag ha det som det är i t.ex. fruktpuré för att det ska bli lite mer matigt? Eller måste det tillagas på nåt sätt först...
Svar
5
· Visningar
1 789
Senast: Ishtar
·
Övr. Barn Kan någon förklara vitsen med dom? :o Finns ju oftast att köpa på sidor som säljer bärselar/sjalar. Jag tror inte jag har förstått...
Svar
10
· Visningar
1 409
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Min 12 åring leker aldrig och har inte gjort på flera år.Han umgås med kompisar väldigt mycket och har oftast någon tjej och jag tycker...
Svar
13
· Visningar
1 950
Senast: MagicaDeHex
·
Övr. Barn Barnen ska till fotografen och jag har huvudbry ang kläderna. Vad ska man tänka på när det gäller kläder så det blir så bra som möjligt...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: susanne
·
Gravid - 1år får ni slut på vatten i era brunnar, bli inte oroliga, det är bara jags om har tagit det och stoppat i mina ben....:crazy: va ska...
Svar
16
· Visningar
1 481
Senast: vindvissla
·
Ä
Övr. Barn Just nu velar jag och skulle behöva stöttning och få älta lite anonymt. Jag har två barn med en man jag inte längre bor ihop med...
Svar
13
· Visningar
1 237
Senast: sussiqt
·
L
Gravid - 1år Jag är nu sjukskriven pga extremt lågt blodtryck och dåligt blodvärde, järnbrist så det bara skriker om det... Pga mag och tarmsjukdom... 2
Svar
27
· Visningar
6 109
Senast: Tora
·
L
Gravid - 1år Är ju ett tag kvar innan sonen ska komma, men jag gillar att vara förberedd ;) Hur i helskotta ska man veta vilken strl man ska ha på...
Svar
17
· Visningar
2 581
Senast: elbereth
·
Övr. Barn Jag har inga barn själv, men vill gärna ha någon gång i framtiden. Men jag börjar faktiskt bli rädd att jag inte ska klara av att ge ett...
Svar
15
· Visningar
1 661
Senast: AnnaJL
·
Övr. Barn Satt och läste SvD på nätet och råkade på den här artikeln: http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/halsa/artikel_2612403.svd Citat ur... 2
Svar
26
· Visningar
2 382
Senast: vallhund
·
Övr. Barn Usch...idag var jag på en badplats och solade och badade. Det var skönt men när jag skulle ta mitt sista dopp och när jag var på väg... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 132
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5470328.ab Herregud vad tänker man på :eek: Väldigt pinsamt att åka tillbaka och hämta...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: ako
·
Gravid - 1år Ludvig är 8 månader och har hittills alltid varit med mig och/eller sin pappa. Tyvärr är båda mina föräldrar och sambons mamma döda...
Svar
5
· Visningar
1 718
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5431992.ab Herregud.. vad ska man säga? Tänk vilken syn :crazy: Stackars, stackars... 7 8 9
Svar
165
· Visningar
10 637
Senast: ako
·
Gravid - 1år Ett band jag lange velat se ska spela i december och jag kommer att befinna mig i Sverige da och ha mojlighet att se dem. De har inte...
Svar
18
· Visningar
11 403
Senast: vallhund
·
Övr. Barn http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3132499.svd Upptäckten anses "banbrytande" och av betydelse då allt fler kvinnor vill... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 555
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Vad äter era små på en dag? Det är ju tänkt att jag ska sluta amma men behöver lite tips vad man kan ge. Vad ger ni era små till... 2
Svar
26
· Visningar
6 358
Senast: Diana
·
Övr. Barn Är det någon som vet vart man hittar det? Jag har kollat i skollagen för jag hittade en hänvisning dit men jag hittar det inte. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 629
Senast: fragansia
·
Gravid - 1år Någon som har barn som äer nutramigen? S är troligen mjölkallergisk då hon kräks får ont i magen och utslag kring munnen då hon får i...
Svar
13
· Visningar
3 331
Senast: MsSleepalot
·
Småbarn Hur lång tid har det tagit för era små att börja gå, från det att dom reste sig mot saker och gick längs möblerna, typ soffbord, soffan... 2
Svar
23
· Visningar
5 045
Senast: Sunshine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka