Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Min bästa kompis har antagligen fått barn i natt eller så håller hon kanske på eftersom jag fick ett SMS igår eftermiddag där hon sa att... 2
Svar
31
· Visningar
2 756
Senast: Gnist
·
Småbarn Sedan min tös var 4½ månad så har vi kört med mat. I början smakisar och inte ens varje dag. Det gick inte alls bra med burkmat eller... 2
Svar
30
· Visningar
5 991
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Kryptisk överskrift, det jag menar är. Anser många/industrin att om en barnvagn är några år så är den gammal och ute, dvs som en mobil ...
Svar
6
· Visningar
1 262
Senast: tinissen
·
G
Övr. Barn Knäpp rubrik kanske, men jag är lite vilse i hur jag ska uttrycka mig. Kort skrivet, jag kraschade rejält medans jag var gravid...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Hej hopp! My blir 5 månader på lördag och är just nu inne i en period fylld av frustration :D Hon vill så mycket men kan inte allt...
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: MittNyaJag
·
Övr. Barn Min dotter gör sista veckan på sitt dagis nu. Hon har varit där i snart fyra år. Personalen är helt outstanding, de är super! Jag vill...
Svar
10
· Visningar
13 386
Senast: Tajger
·
Gravid - 1år Nu äntligen börjar vår raggarbil bli bil igen efter att ha varit isärmonterad för lack och uppfixning några år. Allt har gått bra och... 2 3
Svar
53
· Visningar
8 634
Gravid - 1år Nu har vi iallafall sagt till dem att jag tycker det känns obehagligt, och de kunde ju inte förstå det, men de respekterade det... 2
Svar
31
· Visningar
5 129
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Funderar på fenomenet skengravid, är sånt vanligt? Jag har alltid 28 dagars menscykel men är inte hundra på att ägglossningen är på dag...
Svar
16
· Visningar
1 664
Senast: Mitten
·
Småbarn Vi har 2 bilbarnstolar (Britax Hiway och Freeway), en i varje bil. Upptäckte för några veckor sedan att dotterns huvud slutar någon cm...
Svar
11
· Visningar
2 930
Senast: Lupino
·
Småbarn Eller ja, hon har ju en spjälsäng. Men nu har min lilla terrorist lärt sig att klättra UR den och ramla på huvudet :crazy:. Hon sover... 2
Svar
22
· Visningar
3 962
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Även ni med barn är självklart välkomna att diskutera ;) Vill veta allt som går att veta om att ha häst samtidigt som man är gravid...
Svar
14
· Visningar
1 451
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag har hittat mirakelkuren - fungerar varje gång. Otroligt. :D Glöm inte att dra på ordentligt. :idea...
Svar
5
· Visningar
1 910
Senast: _Viva_
·
M
Övr. Barn Dags för bebis. Jag har tidigare i mitt liv varit gravid.. men det har inte varit planerat eller liknande och jag vet egentligen inte...
Svar
10
· Visningar
1 912
Senast: Sunshine
·
Övr. Barn Har slut på Idéer på hur jag ska roa Oscar - Har insett att vi f@n gör samma saker varje dag & samma klockslag. Han kan sitta själv på...
Svar
4
· Visningar
1 267
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Första tanden kom i förrgår och magen är så lös, blir väldigt lätt röd i rumpan nu. Har läst att äpple är stoppande - spelar det roll...
Svar
7
· Visningar
3 805
Senast: Mynta2
·
G
  • Låst
Gravid - 1år hur mkt dricker ni då å jur länge väntar ni me att amma igen??,min son på snart 6månader ammas fram till kl 16:00,sen får han välling å... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
10 372
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Måste fråga er med gravidmagar om en gravidmage går att "dra in", ni vet, att man spänner ut magen och sen drar in den igen. Eller är...
Svar
7
· Visningar
1 250
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Har precis varit i kontakt med sssb (studentbostäder) och de säger att för att få en "studentlägenhet" måste jag visa upp ett...
Svar
11
· Visningar
2 575
Senast: Görel
·
Småbarn Ja nu var det gjort, ringde kommunen och frågade om hur det ser ut med att få avlastning till ett barn med trolig ADHD. Det slutade med...
Svar
1
· Visningar
1 315
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka