Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Hur har ni födelsedagskalas för de små? Bara släkten? Släkt + vänner på en gång eller flera kalas? Jag är en ond människa :o Jag har...
Svar
5
· Visningar
2 782
Senast: Mitten
·
Småbarn Vi funderar på att ta emot en treåring med Autism och vill gärna höra om det är någon mer här inne som har barn med Autism eller som har...
Svar
7
· Visningar
1 733
S
Gravid - 1år hejsan! jag behöver bara skriva av mig och förväntar mig inge medhåll eller liknande, kanske tips och råd hur ja ska gå till väga/orka...
Svar
13
· Visningar
1 766
Senast: doglover
·
Övr. Barn Maja är nästan 4 mån nu och det märks på mig att hon äter mer o mer... Jag tappade alla grav.-kilona direkt(18 st) har sedan dess stått...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: esprit
·
Övr. Barn Jag måste bara berätta om mina fina små pojkar, de är så underbara att jag nästan spricker. Våra barn sover tillsammans (eller ja... 2
Svar
38
· Visningar
2 349
Senast: ako
·
Småbarn Vad gör ni med alla urvuxna barnkläder? Jag har en flicka och en pojke så det är ju en hel del kläder som lillebror inte ärver, typ...
Svar
12
· Visningar
1 468
Senast: alazzi
·
Gravid - 1år Elias blir 10 veckor imorgon. Sen 7 dagar tillbaka så har han varit inne i en utvecklingsfas. Dvs sen han var nästan 9 veckor. Läst... 2
Svar
20
· Visningar
1 992
Gravid - 1år Vad händer när bäbisen är fixerad? Jag läste i en blogg att fixeringen innebär att förlossningen är nära, men är det så? Eller vad är...
Svar
10
· Visningar
5 453
Senast: cewe
·
Gravid - 1år Jag tog ur min pstav den 18 maj i år. Senaste veckan har jag känt mig illa mående och igårkväll och idag har tuttarna varit så ömma så...
Svar
13
· Visningar
1 166
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år klockan 05.20 är jag inte den piggaste mamman här i stan, men det skiter Ludvig i. Han ligger bredvid mig, pluddrar sina finaste ljud...
Svar
9
· Visningar
1 182
Senast: vindvissla
·
M
Småbarn Idag när jag kommer för att hämta barnen på dagis kommer fröken och säger till mig att jag måste köpa med mig "vanliga" blöjor istället... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 375
Senast: Mrs LunaTanten
·
Gravid - 1år Jösses vad jag skapar trådar Den äldre generationen kläcker ofta ur sig "Han är ju så stor han borde inte behöva äta på natten"... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 856
T
Övr. Barn Har en son på 10 år och jag blir tokig på han tror jag. Ska försöka skriva kortfattat vad de är. Hans pappa och jag är gifta å bor...
Svar
15
· Visningar
1 613
Senast: Tallihoo
·
F
Övr. Barn jag behöver tips på resmål inom sverige för barnfamilj barn ålder 11, 13, 3 och 1,5år + 4 vuxna de ska vara över en helg, mkt...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Kivina
·
Gravid - 1år Alltså jag är en jubelidiot.. Han verkar reagera på jordgubbarna som jag ätit under ett par gånger nu. Blir mat från frysen till honom... 2
Svar
24
· Visningar
3 911
Senast: esprit
·
4
Övr. Barn Jag bara funderar..... Kommer hem idag vid 17 tiden och älsklingsflickan ber mig köra henne och en kompis till stallet. Eu moppe finns... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 365
Senast: Mitra
·
Gravid - 1år Ja så är det.. Var på ultraljud idag och allt var bra, bara att moderkakan låg lite ivägen sa barnmorskan.:crazy: Ingen fara sa hon...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: Mysaan
·
Gravid - 1år I augusti åker jag, sambon och Emilia (kommer då vara 5mån) till mina föräldrar i Sverige och hälsar på. Jag funderar lite hur vi ska...
Svar
14
· Visningar
2 070
Senast: svea
·
Övr. Barn I helgen ska vi till sambons hemstad så farmor & farfar får träffa Oscar. Där har sambon är gammal gymnasiekompis som vi brukar träffa &...
Svar
15
· Visningar
1 939
Senast: sussiqt
·
Övr. Barn Väldigt konstiga frågor kanske, men det beror förstås på att jag har noll erfarenhet... Jag har nyss tagit studenten och funderar på...
Svar
15
· Visningar
1 682
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet