Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Lunch och middag är ju inga större problem, men mellanmål då? Bortsett från macka, yoghurt, risifrutti - ja, det vanligaste då;)... 2
Svar
23
· Visningar
1 981
Senast: Lydia
·
D
Gravid - 1år Vår lillegutt skall bli storebror till (troligtvis) en liten tjej. Men vi har total idétorka på namn... så förslag mottages...
Svar
12
· Visningar
1 737
Senast: Miks
·
Småbarn Hur sover era? Vår är jättetrött vid 19 på kvällen och somnar då för att sedan tycka det är morgon kl 4-5. Vilket i sin tur leder till...
Svar
14
· Visningar
5 791
Senast: Warmia
·
Gravid - 1år Ja, alla andra har ju en tråd men hitta inte dessa månaderna.. Hur går det för era små? Min lilla är född 24/3 och är en glad snäll... 2
Svar
27
· Visningar
1 879
S
Övr. Barn väljer att vara anonym i detta fruktansvärt pinsamma ämne. Eller, det kan bli pinsamt om jag måste gå till läkaren och sära på skinkorna...
Svar
9
· Visningar
2 374
Småbarn Ni som har små bebisar/barn, vilka "krav" ställer ni på era barns pappor? Vad är ok att dom gör utanför jobbet? Jag funderar på om... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 557
Senast: Mysaan
·
Gravid - 1år Det går oftast bra att amma men nu har Elias börjat med en lattjo sak... Han vrider huvudet mot armvecket hela tiden så han tappar...
Svar
10
· Visningar
933
Småbarn Nej nu måste jag fråga Er Allvetande. Jag jobbar 50% och tar 50% föräldrapenning, och har tänkt att ta lite semester i sommar. Men jag... 2
Svar
21
· Visningar
10 790
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Sonen växer ur 74 nu, är det värt att köpa 80 eller växer han ur det snart också? Ska man satsa på 86? Eller det kanske blir alldeles... 2
Svar
28
· Visningar
1 865
Senast: Izamoon
·
M
Övr. Barn Hur pass tillförlitliga är billighetstesterna? Ska inte ha mens fören 24/6 men är nu jätteöm i brösten vilket jag aldrig blir annars...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Calazirya
·
Småbarn Ursäkta prefixet, velade mellan att ta gravid-1år eller småbarn, man använder ju vagn i båda fallen. Letade som fan efter en stor... 2
Svar
29
· Visningar
3 803
Senast: esprit
·
Småbarn - ska vi äta frukost? - ska du klippa gräset? - ska vi handla mat? - ska vi ta på skorna? - är det sommar? - bor grannen...
Svar
19
· Visningar
1 595
Senast: snurran
·
Gravid - 1år .....så sjukt jobbigt...... Vi har ju lilla Melwin på 7 veckor och har börjat disskutera barndop och vill ha det i augusti...
Svar
14
· Visningar
1 665
Senast: cirkus
·
Småbarn Finns det något myggmedel för små barn? Sonen är 2 år och jag skulle behöva något bra medel till midsommar...
Svar
4
· Visningar
1 824
Senast: vippan
·
Gravid - 1år Var på första besök hos en barnmorska idag, är i vecka 12+3, med andra ord redan påbörjat fjärde månaden. Men bättre sent än aldrig...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: pixietail
·
Småbarn I morgon fyller min minste 1 år. På det året har han inte sovit en enda hel natt och med andra ord har inte vi gjort det heller. Jag... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 430
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Dottern som precis har fyllt 7 år börjar tjata om en egen nyckel. När har era barn fått nyckel hem? Hon är ansvarsfull och mogen, annars...
Svar
4
· Visningar
1 926
Senast: YaHilweh
·
Gravid - 1år Ja, frågan är i rubriken. :laugh: Elisa är svårroad men vill göra och se saker hela tiden. Sover knappt dagtid så det är många timmar...
Svar
4
· Visningar
2 835
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Satt i väntrummet på BVC idag, en bebis på 5 månader satt brevid och hon såg mindre ut än Elias!! Visst det var en tjej o dom är ju... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 572
Senast: Mrs LunaTanten
·
A
Gravid - 1år Skriver under anonymt nick, skulle någon mot förmodan veta vem ajg är så snälla skriv inte det i tråden. Pm isf... Idag tog jag först... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
10 023
Senast: Sorg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet