Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Behöver hjälp från er som redan är förälder. Jag och min sambo har varit ihop i 10 år, eget hus sedan 2 år, fast jobb båda två och jag...
Svar
11
· Visningar
1 291
Övr. Barn Är inne i en separation just nu och det är ju en hel massa att ta tag i.Har kollat och vi har rätt till bostadsbidrag.Jobbar 75% men i...
Svar
5
· Visningar
1 169
Gravid - 1år Är det bara jag som är dum och tycker att farföräldrarna ska bry sig om sitt barnbarn? Börjar historien från början så kanske ni... 2
Svar
22
· Visningar
4 194
Senast: Sar
·
S
Övr. Barn Namn på väntade barn är väl aldrig lätt... men nu funderar jag finns det en "omvänd namnbok" tro? Alltså en bok med ett ord eller...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: Svanhild
·
Gravid - 1år Ja som rubriken säger, hur ska man räkna? Sista mensen första dag var 5 april, så om jag förstått det rätt är jag i v. 6+1 idag. Är jag...
Svar
7
· Visningar
1 289
S
Gravid - 1år Hej! Jag råkade få en elstöt av tråden i hästhagen idag. Är i v.21. Kan det vara farligt för bebis??:confused:
Svar
11
· Visningar
17 609
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år Min son är nu 6 månader och äter som en häst! Så istället för att köpa barnmat som blir dyrt i längden tänkte jag försöka mig på att...
Svar
6
· Visningar
1 815
Senast: emjo
·
Småbarn Vad skall man göra:confused: Min dotter har varit en matvägrare sedan hon var 6 mån. Får skäll på BVC att hon väger för lite. Fakta... 2
Svar
38
· Visningar
5 919
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Nu är det dax att börja på babysim med Maja:) Men har stött på ett litet problem, alla badblöjor jag hittar är STORA! de minsta jag... 2
Svar
27
· Visningar
3 338
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Nåja, har ju en hel del tid på oss men nu har jag börjat fundera på vad man igentligen bör ha hemma och färdigt innan bäbisen kommer...
Svar
11
· Visningar
1 432
Senast: ako
·
Gravid - 1år Om ert spädbarn visat att det sov hur bra som helst när det sov på mage, hade ni haft det på mage då? Min mamma testade idag att... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 896
Senast: taccotad
·
E
Gravid - 1år ...nä, det blir det verkligen inte.. Tyckte jag hade sån tur. En jättelätt förlossning och en fantastiskt fin liten HUGO :love: som... 2
Svar
31
· Visningar
5 841
Senast: Esperanza_1980
·
Småbarn Hur har ni era små sitter? Har de suttit så hela tiden eller har ni ändrat efter ett tag? I såfall hur länge? Isak sitter...
Svar
19
· Visningar
2 196
Senast: Elinkan
·
M
Gravid - 1år Jag vet om att vi är några här inne som har en varsin Mancuda här så lite tips borde jag kunna få hoppas jag! :D Både jag o sonen...
Svar
12
· Visningar
972
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Gaaaah! Äckelvarning såklart när detta ämne behandlas! Var det en del av slemproppen som kom ut nu? Kände när jag torkade mig efter...
Svar
10
· Visningar
5 098
Senast: mizzcat
·
Gravid - 1år ...efter 7 månader. :crazy: Som någon här kanske kommer ihåg, var det en rätt utdragen historia på totalt 34 timmar. Började med att... 2
Svar
25
· Visningar
2 556
Senast: pernilla_s
·
Småbarn Tuva är ganska precis 13 och månader och de senaste dagarna har hennes urin luktat väldigt illa. Det luktar lite som gamalt utedass...
Svar
13
· Visningar
35 576
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Nu ska jag väcka min sambo;) För snart är det dax att åka till förlossningen;) ÄNTLIGEN!!! *BF+7* 2 3
Svar
49
· Visningar
3 395
Senast: ako
·
Gravid - 1år min kille har en familj som är väldigt glada över att det ska komma ett tillskott, och pratar och det jämt, ch frågar mig varje gång vi... 2
Svar
26
· Visningar
2 926
Senast: Nisse
·
Gravid - 1år Min skrutt var på koll hos doktorn idag och hennes ena höft är inte helt ok. Hon undersöktes ju som nyfödd och då märktes inget, inga...
Svar
9
· Visningar
3 777

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka