Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Gravid - 1år Uh, nu sitter jag här med ångest mitt i natten och vet varken ut eller in. Får väl dra en snabbresumé av mitt liv för att ni kanske kan...
Svar
10
· Visningar
1 914
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Syrran väntar tvillingar, vad önskar de sig? Saker till sig eller ungarna? Vad är bra att ha som tvillingmamma, första ungarna hon...
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Rubriken kan feltolkas, jag vet. Jag har för mig att det ska finnas nå´n slags lista på vad ett barn kostar i "drift" i olika åldrar...
Svar
1
· Visningar
953
Senast: Coop
·
Övr. Barn I dotterns skola ska de ha en temavecka om Europa och dotterns klass har förstås fått Sverige som sitt land:) De ska leka någon typisk...
Svar
10
· Visningar
19 853
Senast: Sandra78
·
Övr. Barn Ni som har någon typ av fysiskt dilemma som åsamkar er smärta och pga detta har problem i er vardag eller kanske tom är del eller helt...
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: No1
·
Gravid - 1år Oj vad tiden går! Ludvig är nu en stor grabb på ett halvår, och jag funderar på att byta ut liggkorgen mot sittvagnsdelen på vagnen. Jag...
Svar
8
· Visningar
7 726
Senast: lingonben
·
T
Gravid - 1år Undra om ni vet om jag kan det....fick barn för exakt 7 veckor sedan och blödde då 2 veckor....nu i Lördags fick jag mens och undrar nu...
Svar
2
· Visningar
958
Senast: Tiboo
·
Gravid - 1år Nu ska jag bli färdig att slänga in en bild på våra underbara MELWIN :love::love::love:
Svar
3
· Visningar
776
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Nu verkar det som att mordförsöket i Gamla Stan i Stockholm i tisdags har sitt ursprung i en bitter vårdnadstvist. Nu är jag först att...
Svar
8
· Visningar
1 164
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år I söndags em kom äntligen vår "lilla" dotter till världen! Vi åkte till förlossningen i lördags kväll kl. 18.00 pga vattenavgång. Blev...
Svar
19
· Visningar
1 199
Senast: Kiwifrukt
·
K
Övr. Barn hej jag har en underbar dotter på två år. och är nu gravid igen vilket vi är glada för (trodde inte det gick så fort när man planera)...
Svar
1
· Visningar
762
Gravid - 1år Ojoj, här gick det undan, från att inte ha känt ngt på mig till att få en son på kvällen.... Fick värkar, slemmis gick & vatten kl... 2
Svar
25
· Visningar
1 887
Senast: memma
·
S
Gravid - 1år det kanske är för tidigt att börja känna sig uppgiven pga detta, men jag börjar få slut på ork. redan från start så ville inte lillen... 2
Svar
27
· Visningar
3 451
Senast: Calazirya
·
S
Gravid - 1år i fredags em började jag känna konstiga saker i kroppen, bebben var mer stilla och ja hade en konstig känsla i ryggen.. inge mer med... 2
Svar
22
· Visningar
2 277
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år .... tills vi ska på inskrivningssamtal. jag har fått order om att vara kissnödig, inte jättekissnödig, utan lite, så att livmodern...
Svar
15
· Visningar
1 578
Senast: jerseyko
·
N
Övr. Barn I nära ett år nu har min barnlängtan eskalerat rejält. Den startade så sakta när en nära vän blev gravid och jag fick följa hennes... 2
Svar
25
· Visningar
2 445
·
N
Gravid - 1år den 28/12 är det beräknat. är alltså bara 4 veckor gången. Jag har beställt en pojke eller tvillingar, en av varje=) och helst vill...
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år ja... dålig rubrik, då det bara är jag/vi som kan svara på detta... men sonen är nu 11mån, väldigt simpel liten grabb, som inte kräver...
Svar
18
· Visningar
1 560
Senast: Ela
·
Småbarn Alltså, jag och sambon diskuterar en del om hur mycket man kan förvänta sig av Elina. Och vi har lite saker som vi brukar älta ibland...
Svar
13
· Visningar
4 484
·
Övr. Barn Lite konstig rubrik kanske.. Min bekantskapskrets har varit förskonad mot varsel o uppsägningar tills nu, nu varslar ett stort...
Svar
11
· Visningar
1 132
Senast: Ishtar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka