Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Hur har ni lärt era barn vad nej betyder? (eller ajaj om man föredrar det) Hur gamla har de varit?
Svar
13
· Visningar
1 479
Senast: Mirre
·
N
Gravid - 1år Ja, får man det? Typ extrajobba nån eller några dagar i veckan? Självklart tar jag inte ut fp under de dagar jag i så fall skulle jobba...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: Björk
·
Småbarn Sonen på 4 år är förkyld med rinnande näsa och riktigt elak hosta som kommer vid ansträngning. Jag funderar på att hålla han hemma ifrån...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: cirkus
·
F
Gravid - 1år jag vet att många nojjar sig, och att det inte behöver vara nån fara, men: Jag går in i v12 imorgon (skönt det iofs!) men, alla mina...
Svar
5
· Visningar
1 274
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hur lång tid brukar det ta för skatteverket att folkbokföra en bebis och för bebisen att få sitt personnummer? Vi skulle behöva ha...
Svar
7
· Visningar
994
Senast: Görel
·
Småbarn Hur aktiverar ni era barn? Hur gamla är dem? Hur mycket är ni ute? Har ni några aktiviteter ni åker på? Vilka? Hur ofta...
Svar
10
· Visningar
3 428
Senast: Hot Shot
·
Småbarn Jag hade diskussionen med en vän häromdagen om huruvida barn "bör" tro på tomten eller ej. Själv växte jag upp i en väldigt realistisk...
Svar
3
· Visningar
1 187
Senast: Mitten
·
T
Gravid - 1år Jag skulle gärna vilja ha tips och ideer om hur man kombinerar hästintresset på bästa sätt med barn. Är 34 år och skall till hösten få...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: ameo
·
Småbarn Jag letar efter vart man kan hitta såna band som man sätter i bilen och sen i bilbarnstolen för att denna ska sitta säkert. Har fått...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Snurrfian
·
S
Gravid - 1år Hej...startade ju en tråd förut om att jag och killen försökt att få barn i drygt 4 år....min mens skulle ha kommit ibörjan av denna... 2
Svar
33
· Visningar
2 559
Senast: shkit
·
Övr. Barn Jag funderar på att följa med min lillasyster till skolan under förmiddagarna. Hon kan vara, eller hon är väldigt uppkäftig emot sin... 2
Svar
20
· Visningar
2 419
·
Gravid - 1år Ni vars småttingar som haft magsjuka; Hur lång tid har det tagit innan deras aptit kommit tillbaka som vanligt?
Svar
11
· Visningar
2 018
·
  • Låst
Småbarn Hallåj! Vi har flyttat 100mil till Umeå för att få se lite snö ibland och slippa se mina föräldrar flera gånger om dagen. Dessutom har...
Svar
7
· Visningar
1 440
Övr. Barn Ni som ha barn runt den åldern, vad vill en 8-årig flicka ha? ska på kalas ikväll och har ingen aning om vad jag ska köpa, hon öskar...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: Sol
·
Småbarn Natten till igår spydde Isak konstant. Riktiga kaskader. Lös i magen och sket mycket. Han var hos mina föräldrar då (vi var på...
Svar
4
· Visningar
6 479
A
Gravid - 1år Jag har faktiskt plusat, jag är gravid :bump: Det känns helt overkligt och sambon är i chock tror jag 2
Svar
23
· Visningar
1 739
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år Ikväll mellan 20.30 och nu har vi bl.a badat Simon. Han spydde innan badet, i badet, efter badet, spytt ner 3 pyjamaser, flygspyor på... 2
Svar
20
· Visningar
2 187
Gravid - 1år Ä lite nyfiken på hur gammla ni var när ni skaffade ert första barn och hur länge hade ni varit tillsammans (om ni var tillsammans med... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 446
Senast: Nisse
·
B
Gravid - 1år Hej, Jag undrar två saker. Varför gör man egentligen 'bara' (i normalfall?) ett rutin UL i vecka 18? Nu har jag gjort 4 st, v.10...
Svar
2
· Visningar
795
·
Gravid - 1år Nu är jag i v 11+4 och skall göra ett KUB ultraljud den 23 mars nu. Om det skulle vara några oklarheter vid ultraljud vill dom ta ett...
Svar
8
· Visningar
907
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka