Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Nu vänder jag mig framför allt till er som har barn som fått diagnosen ADHD på era barn. När upptäcktes de första symptomen? Hur...
Svar
0
· Visningar
1 333
Senast: snurran
·
V
Övr. Barn Jag håller som sagt snart på att bli galen på min dotter som blir 7 år om 1 månad. Hon lyssnar inte på oss för fem öre, hon går helt i...
Svar
18
· Visningar
1 614
Senast: valentino-95
·
B
Gravid - 1år Hej alla glada gravida blivande mammor. Jag vet inte om jag om jag är löjlig som känner som jag gör därför tänkte jag höra lite om era...
Svar
19
· Visningar
1 469
Senast: Benita
·
Gravid - 1år Hur sover/sov era 1-6 månader gamla barn? Sov dom på nätterna? Hur många gånger var ni upp på en natt o ni var upp nått? Hur sover dom... 2
Svar
20
· Visningar
2 466
Senast: ako
·
G
Gravid - 1år Hej! Vi har köpt en Quinny Freestyle vagn, och till den finns det adaptrar så man kan fästa sitt Maxi Cosi babyskydd på chassit. Har...
Svar
8
· Visningar
7 053
Senast: Mitten
·
H
Gravid - 1år Hur mkt får man ut i månaden när man är mamma ledig? det är väl olika beroende på om man har fast jobb o är med i a-kassa osv. Men jag...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år På uppmaning av ameo startar jag en ny "vi som ska ha snart - tråd", istället för att använda den gamla:) Är i v 38-39 nu, så... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 120
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Nu börjar det bli jobbigt att se sonen 7 veckor gammal ha så ont i magen och kräkas hela tiden:( Han har magknip större delen av den... 2
Svar
37
· Visningar
6 494
Senast: Mynta2
·
Småbarn Vad är skillnaden på Go Natt välling och "vanlig" välling? Visst står på Go Natt vällningen att det är en mättande välling, men är det...
Svar
4
· Visningar
1 237
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Isak är nu 8½ mån och sätter sig upp själv från liggande, både på mage och rygg. Sitter stadigt och bra själv och äter vanlig mat. Inte...
Svar
9
· Visningar
1 001
Senast: Elinkan
·
Övr. Barn Var ute och gick med Isak idag och gick förbi pulkabacken. Den ligger vid vägen men går alldeles utmärkt att åka åt andra hållet mot en...
Svar
12
· Visningar
1 346
Senast: Javan
·
Gravid - 1år Jag gör en liten spin off på min egna tråd då detta berör ämnet jobb men på ett annat sätt.Jag behöver få höra andras tankar och åsikter...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Och undrar vad ni tycker om dessa värden: 6/10-08 8/1-09 Hb,g/l: 141 118 Blodtryck: 116/75...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Tiboo
·
Övr. Barn Är det bara jag som blir helt slut och grinig över att ha sitt barn med i stallet? Han är 12 år, pratsam som få... när jag är i stallet... 2
Svar
25
· Visningar
2 563
Senast: Elinoor
·
Övr. Barn i lördags flyttade jag och loke till den nya lägenheten. loke vart jätteglad och sprang som en tok överallt. han verkar inte alls ha...
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: Marie_C
·
Gravid - 1år Är runt -20 här nu. Går ni ut med era små när det är så kallt? Ansiktet blir ju jättekallt, hur gör ni?
Svar
13
· Visningar
1 291
Senast: Marie_C
·
Gravid - 1år Hej jag mår lite dåligt över min förlossning, den va hemsk med andra ord. Vattnet gick på lördag morgon vid 05,00 ringde men skulle...
Svar
17
· Visningar
1 744
Senast: cowgirl81
·
Småbarn för honom om han behöver på natten? Jag läser och läser och är lite förvirrad av gravidhormoner. I min perfekta värld så somnar han i...
Svar
15
· Visningar
2 058
Senast: Kickis
·
Gravid - 1år Jag måste ha missat något på biologilektionen känner jag :D Jag har då alltid trott att man som kvinna är gravid i 9 månader.... eller i...
Svar
7
· Visningar
3 181
D
Gravid - 1år Har gjort ett anonymt nick denna gången då denna graviditeten inte är oficiell ännu. Jag har vänner på buke som jag umgås med privat...
Svar
11
· Visningar
1 403
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka