Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Min älskade älskade Filip vaknar upp på nätterna och gråter otröstligt i flera timmar. När jag frågar honom om han har ont någonstans så...
Svar
12
· Visningar
2 637
Senast: Lydia
·
M
Gravid - 1år Typiskt! Har gått sådär halvbra att rida nu senaste tiden (är i vecka 26 nu), fått som sammandragningar i magen så jag har mest bara...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: jerseyko
·
H
  • Låst
Övr. Barn Ska föräldrar ha förtur till ledighet om inte alla kan vara lediga? Hur har man gjort på din arbetsplats? Alla är givetvis... 12 13 14
Svar
268
· Visningar
14 076
Senast: bliss
·
Småbarn Jag är så trött, går snart under! Hade en tråd för ett par tre månader sedan om min dotter som då fortfarande åt nattmat och vaknade...
Svar
5
· Visningar
3 466
Senast: tigerfisken
·
Gravid - 1år På måndag morgon är det dags, å jag som tyckte att det var så låååångt tills det var dags :laugh: Sen skulle sambon egentligen varit... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 588
Senast: Calazirya
·
Småbarn jag har en dotter på 2 och ett halvt som har perioder när hon är lös i magen. Hon är utredd av läkare och det är inget fel på henne och...
Svar
14
· Visningar
12 750
Senast: Santa
·
Övr. Barn Idag var vi för första gången på habiliteringen med Tim. Vi skulle träffa en överläkare och en barnpsykolog klockan 13.00. Genast... 2
Svar
37
· Visningar
6 087
Senast: Djurjouren
·
B
Småbarn Jag har 2 pojkar och 2 shettisar hemma som tycker det är väldigt roligt att rida (än så länge...). Deras kompisar kommer också ibland...
Svar
6
· Visningar
2 737
Senast: Yrsla
·
Y
Småbarn Hur hanterar ni grannarnas barn som ränner över till stallet så fort tillfälle ges? Jag känner att orken börjar tryta, för jag har...
Svar
8
· Visningar
1 409
Senast: TheOne
·
B
Gravid - 1år Hej alla! Jag har precis gått in i 7:e veckan, och där kom också illamåendet. Inte alls okontrollerbart, men med klökningar och...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Calazirya
·
D
Gravid - 1år Jag som trodde att det skulle gå över men icke:crazy: Jag fick foglossningar i vecka 18 (är nu i vecka 27+3) började bli lite bättre...
Svar
14
· Visningar
1 579
Senast: mian1
·
Gravid - 1år Nu har jag fått hem mina fina tyger från Mexico, de ska bli ringrebozos, alltså ringsjalar :laugh:
Svar
9
· Visningar
996
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Haha, ja, nu har han börjat strula lite med maten igen, han slår bort allt med handen, både dricka och mat. Är det bara att vänta ut...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: doglover
·
S
Gravid - 1år Ja det är som rubriken säger, hur ser ni på abort, är det bra eller dumt att det finns. När tycker ni att man kan kalla det lilla... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 959
Senast: ShrimpMama
·
Småbarn Vad har ni för skor till era? Vi har gått i varenda skobutik känns det som utan att hittat ett enda par som passar :( På måndag... 2
Svar
26
· Visningar
4 615
Senast: Enya
·
Gravid - 1år för två timmar sedan från en gammal barndomsvän som fick en dotter i början av september. Mig veterligen var det ett "normalt" barn...
Svar
18
· Visningar
2 089
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Hur snart kan man igång och motionera? Hur känns kroppen efter? Hur länge bör man vänta med sex?
Svar
12
· Visningar
4 176
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn Så har man tagit årets julkort! :D Det är ju nästan 2 månader kvar, men man får väl passa på när det är lite snö ;) Tänkte att ni...
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: Armani__
·
Gravid - 1år Vi har börjat titta lite smått på barnvagnar och har kommit fram till att vi vill ha en "klassisk" barnvagn, alltså fyra fasta hjul... 2
Svar
23
· Visningar
2 009
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Jag tror jag blir galen emellanåt. Mina barn (pojke snart 9, flicka 4,5) bråkar med varann ständigt och jämt. Nu har de fått gå och...
Svar
17
· Visningar
2 854
Senast: murran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka