Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Någon här som har erfarenhet av barn med tics? Är det vanligt? Växer oftast bort eller utvecklas det snarare till tourettes?:confused:
Svar
3
· Visningar
2 567
Senast: Kimz0r
·
M
Övr. Barn Är dagens barn lata eller är det bara jag som tycker det? De kan, nu dras alla över samma kam, inte ens cykla 2 kilometer för att ta sig... 2
Svar
24
· Visningar
2 903
Senast: pompa04
·
Gravid - 1år Hej alla ni som är hemma med era små! Jag är lite nyfiken på hur en vanlig dag (eller är kanske dygn mer lämpligt) ser ut för er... 2
Svar
23
· Visningar
3 155
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Sambon åkte till jobbet nyss, när han skulle gå blev Isak helt förtvivlad och bara tjöt. Stackars liten, han ville ïnte att pappa skulle...
Svar
6
· Visningar
869
Senast: Mirre
·
M
Gravid - 1år Måste bara fråga er som vet, om man dricker vin och sprit på kvällen/natten. Hur lång tid tar det innan man kan amma ingen? Någon som... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 954
Senast: Stinaelin
·
Gravid - 1år När började ni bada er baby oftare än 1-2 ggr / vecka? Hur gammal var barnet då? När ni började låta dem bada ofta, vad hade ni i...
Svar
13
· Visningar
1 362
Senast: Piffelina
·
Småbarn Var hos mina föräldrar och åt för ett tag sedan, serverades glass till efterätt. Ala envisades med att ge Isak trots att jag sade... 13 14 15
Svar
295
· Visningar
19 987
Småbarn Ja, fan vad bra jag mår, det är inte klokt! Ni är väl några stycken som följt mina trådar dels om M och dels om Arvids gnällighet...
Svar
19
· Visningar
1 431
Senast: Ajda
·
Gravid - 1år Jag har blivit tillfrågad att göra någon typ av fadderbrev till min brors barns namngivning. Vad skriver jag i ett sådant? Det står helt...
Svar
7
· Visningar
10 648
Senast: vippan
·
Gravid - 1år Hej alla trevliga folk här på förälder-forumet! Jag skriver lite under ett anonymt nick nu, är inte så känd här i vanliga fall, men... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 277
Senast: Tillit
·
Gravid - 1år Fick ett brev idag med information om föräldragrupp som ska startas här. Blev så himla glad när jag såg det! Äntligen kan jag också få...
Svar
6
· Visningar
986
M
Gravid - 1år Är gravid i vecka 21 och imrose när jag släppte ut hästarna blev jag sparkad av en av dom. Det tog i bäckenbenet på framsidan men själva...
Svar
10
· Visningar
1 571
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år I flera veckor så har Loke haft diarré. Trodde först att han fick för mycket fullkorn då han fick det i gröt, välling och dessert pga... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 010
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Ett litet råd till er som fortfarande väntar och ska in för förlossning. Om erat barn får en diagnos vid läkarundersökningen på BB att... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 677
Senast: CillaW
·
Småbarn Kan någon duktig som inte har något att göra fixa någon form av tabell över hur många barn ni bukemänniskor har? Och hur många av varje... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 809
Senast: Enya
·
Gravid - 1år Det måste vara så.:cry: Han skriker vad f*n jag än gör! Möjligen att han kan vara lugn i vagnen, stundtals alla fall eller när man går... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 622
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Vi har en inte jättestor lägenhet. Vi har inget jättestort förråd. Däremot har vi en gammal BRIO kombi som tar en del plats...
Svar
9
· Visningar
884
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Hur är era bebisars sovrutiner? Jag skrev för ca 6 veckor sen om min tjej som då var ca 2 veckor och somnade runt 1 på natten. Nu... 2
Svar
23
· Visningar
3 083
Småbarn Har sett flera föräldrar köra sina småttingar utan bilstol. Bara precis satt in barnet i bilen, vissa iaf med bälte med även nån utan...
Svar
15
· Visningar
1 588
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn Ska man eller ska man inte lägga sig i barnens sexliv? Sonen 17 år, har fått rådet att använda kondom. Dottern 15 har vaccinerats med...
Svar
13
· Visningar
1 338
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka