Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Är gravid i v 26 och har de senaste veckorna fått ganska stora problem med foglossningar... Jag pratade med chefen om detta o han...
Svar
7
· Visningar
2 763
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Har blivit rekommenderad att äta Niferex med start från måndag. Jag är inte alls sugen på idén, utan äter hellre sånt som innehåller med... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
24 103
Senast: turbofling
·
E
Övr. Barn Väljer att vara anonym i den här frågan. Om någon känner igen mig, hoppas jag att ni ändå respekterar min önskan att förbli anonym. :)...
Svar
16
· Visningar
2 221
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Jag blir så trött på mig själv.....är gravid i v16 nu (15+3) och har fått Ul tid den 3/12 men jag oroar mig så mkt nu sista dagarna ändå...
Svar
14
· Visningar
1 092
Senast: memma
·
Övr. Barn Min sambos dotter som är 9 år gammal har börjat att gå i min sminkväska och tjuvlånat smink. Jag vet att hon tagit på sig foundation...
Svar
11
· Visningar
1 904
Senast: leva11
·
Gravid - 1år men vad betyder BIM?? Har stött på massa konstiga begrepp på senaste tiden och de flesta har jag lyckats klura ut. Finns nått lexikon...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år För några veckor sedan tog jag cellprov, bara ytligt då jag är gravid. Detta visade lätta cellförändringar o BM berättade att jag skulle...
Svar
15
· Visningar
2 008
Senast: aenglah
·
Övr. Barn Är det ok att skicka barnet till dagmamman trots en liten förkylning? Bara snuvig, ingen feber och annars pigg och glad. Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: Minta
·
Småbarn Lite nyfiken bara, hur många timmar går era på dagis (ja jag vet att det heter förskola/dagmamma)? Jag tycker det känns så tungt och... 2
Svar
20
· Visningar
2 300
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Vart köper man dem? Vet att Libero och Pampers gör blöjor i ministorlekar, men de finns inte på våra matvarubutiker.
Svar
16
· Visningar
2 712
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Bråttom hade hon! Kom 4½ v för tidigt. Förlossningen tog mindre än en timme, gjorde inte ont och mamma och barn mådde toppen. Hon vägde... 2
Svar
20
· Visningar
1 848
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år I natt hade vi ett litet trauma här. Ludvig, 13 dagar, sover mellan oss i en co- zee-säng med Babysense andningslarm (vi har även ett... 2
Svar
26
· Visningar
7 349
Senast: Mitten
·
P
Småbarn Japp, då var det snart dags med en bilbarnstol. Babyskyddet börjar bli för litet. Det är 10 cm kvar upptill men fötterna dinglar långt... 2
Svar
24
· Visningar
2 384
·
S
Småbarn Här är alla munnar tillåtna. Dräglia smutsiga rena och Såklart Puss vänliga .. Det kommer bilder från mig med såsmoning om ..^^<'3 :p
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Jamtland
·
Småbarn Jag skrev en tråd för ett tag sen om att jag skulle jobba 3 dagar i veckan nu året ut, och att farmor och farfar skulle hjälpa oss lite...
Svar
5
· Visningar
1 081
·
Gravid - 1år vad ska man ge? och för hur mycket? det är vänner som har fått barn och som ska ha dop i helgen, men jag har verkligen ingen aning...
Svar
17
· Visningar
2 643
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Det var vi på igår Isak och jag. Vi var 5 st totalt men skulle komma fler nästa gång. Alla var glada och trevliga och tyckte vi skulle...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: doglover
·
G
Gravid - 1år Hej! Det där med resesäng...? Är det nödvändigt att köpa och släpa med en sådan om man skall åka bort en vec när bebisen bara är nån...
Svar
13
· Visningar
5 600
Senast: ylvalill
·
P
Gravid - 1år Hur har ni andra resonerat under graviditet, oroar ni er extra mycket för strålning? Stänger ni av trådlösa nätverk när ni inte surfar...
Svar
7
· Visningar
2 970
·
Småbarn Vi har ingen hjälp alls av sambons mamma, som bor i samma by, är hemma dygnet runt och har bara sig själv att tänka på. Sonen är nu 2 år... 2
Svar
22
· Visningar
2 110
Senast: taccotad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka