Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år vi har ett köksbord med iläggskivor på kortsidorna. Isak satt i gåstolen och fick tag i ena skivan, den ramlade ner och var nån cm från...
Svar
7
· Visningar
909
Senast: doglover
·
Övr. Barn Jag har en väninna som har en son som går i nian.Sonen skolkar och är skoltrött och skolan bryr sig,så långt är det väl bra men... De...
Svar
1
· Visningar
927
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Dottern (6 år) har skrivit en helt omöjlig önskelista...Hon önskar sig antingen saker som inte finns eller saker som är väldigt dyra... 2
Svar
36
· Visningar
3 824
Övr. Barn Hoppas denne ligger rätt :) Jag är ute efter lite filmer åt min sambos son som vi skall kunna se tillsammans, han är 4 år, har ni... 2
Svar
22
· Visningar
3 112
Senast: ameo
·
Övr. Barn Sitter här och funderar lite över en händelse i dag...ska berätta se om ni tycker att jag gjorde rätt!! Var och mockade i stallet i...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: lighty
·
V
Gravid - 1år men jag verkar inte vara så bra på letandet :crazy: Får man äta Sushi när man är gravid om man håller sig till laxrullar och räkstjärtar? 2
Svar
22
· Visningar
5 648
Senast: Calazirya
·
P
Småbarn Hur löser ni det eviga dilemmat? Jag behöver tips, alla tips ni har! Än så länge är min sambo föräldraledig med vår son och jag har inga... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 847
Senast: Sar
·
Övr. Barn Vad har ni för julklappstraditioner? Hur många och för hur mycket köper ni till andras barn, typ syskonbarn osv. ? Köper ni för en...
Svar
18
· Visningar
2 758
Senast: citra
·
Gravid - 1år Vi har en hörnsoffa i skinn i vardagsrummet. Den står längs fönstren. Loke klättrar mycket snabbt och enkelt upp i soffan och sedan...
Svar
10
· Visningar
877
Senast: doglover
·
Småbarn Våran lilla Bäbis kommer ha både tyska och svenska som sina språk. Jag som är svensk och pappan som är österrikare. Vad har ni för... 2
Svar
20
· Visningar
2 292
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Vad gör där egentligen?
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Blue_moon
·
T
Småbarn Jag känner mig så splittrad och så trött, så trött... Får se om någon orkar höra min berättelse: När mitt barn nr 2 blev 1 år gammal... 2
Svar
33
· Visningar
5 312
S
Övr. Barn Igår var det en kille som tänkte cykla in med sin cykel i affären, han var väl i 12-13-årsåldern. Flera vuxna bara gick förbi honom men...
Svar
18
· Visningar
1 680
Senast: Messy
·
H
Övr. Barn http://www.liveleak.com/view?i=86e_1225055845 Fy faan jag typ darrar :O( Känsliga varnas! 2 3
Svar
44
· Visningar
3 752
Senast: UlleGull
·
H
Gravid - 1år Äntligen efter 3 år o 10 månader o vårt första ivf så tog det sig.. Så i Juli blir vi föräldrar :) 2
Svar
24
· Visningar
2 019
Senast: HeRomer
·
B
Gravid - 1år Jag ska på mitt första ultraljud idag, spännande värre :p. Är runt v 12-13 och nu undrar jag om man gör nån gynekologisk undersökning då...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: bestatjejen
·
V
Gravid - 1år Se om barnet har ryggmärgsbråck? Jag har juh inte ätit Folsyra överhuvudtaget, äter dock frukt och grönsaker och barnmorskan sa att...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Tarzzan
·
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder :)? Tack på förhand för svar! 2
Svar
29
· Visningar
12 822
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Vi ska genomgå en organscreening i v19 för att se så att Grodan mår bra och att det inte är några större fel på fostret. Nu är jag så... 2
Svar
26
· Visningar
5 864
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Sambons dotter är 17 och har nyssfått pojkvän med en kompis som har bil. Vilket betyder att hon kan dyka upp lite när som helst. När jag... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
12 232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka