Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Just så lyder min fråga, och här på Buke brukar man ju kunna få svar på det mesta så jag hoppas på er! Har (så gott som) köpt en bil...
Svar
4
· Visningar
1 593
Senast: Andorra
·
Gravid - 1år Är det fel/dumt att få massage när man är gravid?? Jag har så sjukt ont i nacke/axlar, vilket ger mig jobbig huvudvärk, skulle...
Svar
6
· Visningar
5 401
Senast: OhNoez
·
S
Gravid - 1år Går nu strax in i vecka 21. På mig syns det knappt att jag är gravid! Självklart blir jag rädd över att allt inte är som det ska men...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: kpist
·
B
Övr. Barn (Finns kanske en tråd redan om detta) Jag fick en fundering när sonen tjatade om att han vill ha en egen dator med internet på rummet... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 297
Senast: Basilika
·
Övr. Barn Ska era barn ut och "bus eller godisa"?? Vad är dom utklädda till?? har ni bilder?? Har inte ens barn själv men henne ja satt...
Svar
9
· Visningar
1 398
Senast: Kicki_83
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 629
Senast: paradiset
·
Småbarn Idag var det äntligen dax för Idun och provrida sin lilla häst. En mycket glad och nöjd tjej skrittade runt lite ute i trädgården. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 547
Senast: Druvan
·
N
Gravid - 1år Hur många dagar i veckan motionerar ni hästen? Vart är då barnet? Helt enkelt hur hinner ni med hästen när ni har barn? Jag tycker... 2
Svar
25
· Visningar
2 308
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år Syftar på vädret då alltså. Hur dåligt väder ska det vara för att ni inte ska gå ut med era småknoddar om ni inte absolut måste?
Svar
10
· Visningar
959
Senast: vansinnet
·
Övr. Barn Hej! Min lille kotte har en utvecklingsstörning, i de övre delarna av lindrig troligtvis. Nu undrar jag om dessa barn har ett behov av...
Svar
6
· Visningar
1 390
Senast: Girasol
·
Gravid - 1år Tyckte det var lite kul med att läsa lite enkel statistik om hur många barn vi bukare har och kön. Skulle vara kul att se hur många som... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 810
Senast: Mysaan
·
M
Övr. Barn Måste bara skriva av mej! Är lessen. Vi har ett barn sen förut, som fick diabetes vid ett års ålder. Det har varit väldigt jobbigt o...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: murran
·
Gravid - 1år Varför lägger dem sånt mitt på dan? Här är det på förmiddagarna, vi vill gå tillsammans på det men det går inte för sambon jobbar när...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: svea
·
Gravid - 1år Va eran man/sambo/pojkvän med under förlossningen? Hur gör man om han inte vill vara med? JAG vill inte vara med, men jag måste... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 712
Senast: Ishtar
·
Övr. Barn Ni som minns tråden http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=866213 Tänkte bara berätta att på fredag är det dags att möta samma... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 343
Senast: UlleGull
·
Gravid - 1år Hur var dom för er? Jättejobbiga? Lite jobbigt? Eller nästan som en dans? Är själv 38+5 idag och hur smidig som helst känns det som...
Svar
12
· Visningar
3 022
Senast: Sunshine
·
K
Övr. Barn Ens egna barn, alltså. På nätet? Vad säger moralen? Och lagen? Är det mer OK om barnet är under/över en viss ålder? Gör det någon...
Svar
14
· Visningar
15 204
Gravid - 1år Måste bara berätta om sonen. Han vaknade vid 7 idag och fick titta ut på det vintervita snölandskapet ute. "HOH!" sa han först och sen...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Jozze
·
Gravid - 1år Vad tycker ni? I en grav-tidning rekommenderas Purelan, den finns att köpa på babyland osv. Sen har ju apoteket två st, Bröstvårtskräm...
Svar
13
· Visningar
11 152
Senast: Hot Shot
·
Gravid - 1år Jag går in i vecka 15 (14+0) i dag, och undrar när man börjar gå upp i vikt?? JAg har nu gått ner 6,2 kg sen jag blev gravid (visst jag...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: tinissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka