Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Någon som har erfarenhet av de vagnarna? Vad tycker ni om dem? Hur är liggläget för de vagnarna? Jag har inte kommit iväg för att...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Brandgul
·
M
Gravid - 1år fick en sådan till mitt första barn och hade velat hämta ut en sån igen men när jag skulle fylla i på internet stod att jag redan...
Svar
7
· Visningar
1 153
Småbarn NU har det gått så långt att vi inte orkar länge. Vi måste få sova! Ett alternativ är då sömnmedel en kort period för att vi ska få...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
14 099
Gravid - 1år Idag fyller min lilla älskling 3 månader och är numera en stor tjej (Som just nu sover på min mage med öppen mun, en dreggelfors i...
Svar
19
· Visningar
1 667
T
Gravid - 1år I tidningen häromdan läste jag att det visat sig att bebisar har lättare för att lära sig teckenspråk än "vanligt" språk. Genom att...
Svar
15
· Visningar
1 194
Senast: jennyjenny
·
O
Gravid - 1år :confused: Jag/vi försöker ju skaffa en avkomma av oss två...:rofl: Hade ÄL förra helgen- började söndag- hade 6 på söndag samt på...
Svar
4
· Visningar
2 958
Senast: Orrie
·
J
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2688325.ab Seriöst?? 2 åring? Lär väl seriöst inte låtit en 2 åring vara ensam ute på en...
Svar
11
· Visningar
993
Senast: Trygg
·
Småbarn Vilken solkräm anv du på ditt barn? Nu när det skrivs så mycket i tidningra om miljögifter och kemikalier i många solkrämer! Om det inte...
2
Svar
22
· Visningar
4 002
Senast: Lippy
·
E
Gravid - 1år 2006 skulle vi få vårat andra barn, allt var frid och fröjd, den sista Maj (v.32) fick jag plötsligt JORDENS värkar och åkte in till...
Svar
15
· Visningar
1 783
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Jag halkade över en länk eftersom jag inte kan komma på vad weaning heter på svenska just nu. Den handlar om att man ska låta barnet äta...
2
Svar
32
· Visningar
2 715
Senast: jerseyko
·
T
Gravid - 1år Vad har ni för några boktips om graviditet och barn. Sådanna som det står saker som är bra att tänka på, hur man skall göra mm mm...
Svar
5
· Visningar
855
Senast: Tarzzan
·
S
Småbarn Hur kan man låta barn gå på ett dagis där det inte finns några personal utan bara vikarier, som inte har koll på vad barnen gör, låter...
Svar
5
· Visningar
2 229
Senast: TinyWiny
·
K
Gravid - 1år Vad lätt det är att säga att man inte ska stressa upp sig när man blir gravid, innan man blir det. :) Satte mig just för att äta...
Svar
9
· Visningar
1 309
Senast: oz_joj
·
T
Gravid - 1år Hur tänkte ni då? Ville ni föda under någon speciell del av året eller spelade det ingen roll? Vissa vill ju ha tidigt på året och...
2
Svar
27
· Visningar
2 337
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Under helgen var jag på mitt lilla kusinbarns 5-års kalas - När vi skulle bege oss hemåt fick jag en Piggelin-glass att svalka mig med...
2
Svar
27
· Visningar
3 668
Småbarn Har en tjej som ska fylla sex i år, hon har fått upp en ny tand i underkäken men mjölktanden den sitter kvar där än. Någon dom har...
Svar
7
· Visningar
1 346
T
Gravid - 1år Beräknad dag för liten var i torsdags, hände inget... sen i lördags har jag haft mensvärk hela tiden... har hört av andra att det kan...
Svar
18
· Visningar
3 163
Senast: miss_kala
·
C
Gravid - 1år Snart i vecka 32. Förvärkar. Nu en i halvtimmen sen halv 4. Igår var jag inne för kontroll för jag mådde konstigt. allt var...
2
Svar
25
· Visningar
2 467
Senast: Lupin
·
S
Gravid - 1år Hej! I dag var vi hos BM för att få fler tider samt lyssna på hjärtljud och få info om amning. Man gör det som standard v runt v 20...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Just nu använder jag bara min sport-top, allt annat känns obekvämt. I början av graviditeten köpte jag en ny 75 D (har normalt C) som...
Svar
14
· Visningar
1 512
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp