Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Gravid - 1år Beräknad dag för liten var i torsdags, hände inget... sen i lördags har jag haft mensvärk hela tiden... har hört av andra att det kan...
Svar
18
· Visningar
3 164
Senast: miss_kala
·
C
Gravid - 1år Snart i vecka 32. Förvärkar. Nu en i halvtimmen sen halv 4. Igår var jag inne för kontroll för jag mådde konstigt. allt var...
2
Svar
25
· Visningar
2 468
Senast: Lupin
·
S
Gravid - 1år Hej! I dag var vi hos BM för att få fler tider samt lyssna på hjärtljud och få info om amning. Man gör det som standard v runt v 20...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Just nu använder jag bara min sport-top, allt annat känns obekvämt. I början av graviditeten köpte jag en ny 75 D (har normalt C) som...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Ska sätta in spiral imorgon och efter att ha varit och hämtat ut nåt som ser ut som ett flera decimeter långt tortyrredskap på apoteket...
2 3
Svar
49
· Visningar
14 439
Senast: Leola
·
Gravid - 1år En person i min närhet (en kollega) har valt att göra abort. Ett beslut som är helt upp till henne och inget som jag lägger någon...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 842
Senast: Petruska
·
K
Gravid - 1år Min kära sambo och jag hade räknat med att ha bebisverkstaden aktiv hela sommaren men det är redan dags att stänga den. Plussade i...
2
Svar
36
· Visningar
2 682
Senast: Kabelsko
·
Småbarn Dotterns förskola vill att föräldrar lämnar och hämtar i hallen (dvs inte går in). Är det ett vanligt önskemål och hur ser ni på det...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
11 017
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Är det ok att ha i diljonsenap och kalvfond? Har sett fler recept som innehåller diljonsenap men det står ju att det är salt i. Sen...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: emma74
·
Gravid - 1år Jag är INTE gravid, men har lite frågor inför framtiden, så ni kan vara lugna. Min mamma har mig som enda födda barnet. Mig fick hon...
Svar
2
· Visningar
930
S
Småbarn Varför låter man ett litet barn svara i telefonen och låter denna grugla på i evigheter när man inte vet vem som ringer/känner igen det...
Svar
15
· Visningar
1 495
Senast: YlvaG
·
Gravid - 1år Känner mig orolig. Min barnmorska har sagt att man kan/ ska ha en del förvärkar / sammandragningar och att det ska bara vara att slappna...
Svar
15
· Visningar
1 327
Senast: cirkus
·
Småbarn Har ni något tips på en bra hudkräm till små barn? Grabben är nu precis 1år och utforskar allt här på gården. Det resulterar i en...
2
Svar
21
· Visningar
3 228
Senast: nordsvensk72
·
Övr. Barn det är en väldigt lång historia detta, men jag gör den kort. det är så att man mamma hamnade på sjukhus för att hon fick en...
2
Svar
21
· Visningar
2 505
V
Gravid - 1år Nu har jag ätit Cerazette i ungefär två veckor och jag mår verkligen skit! Har gråtit konstant sen jag började med dom känns det som...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Nu när det börjar dra ihop sig någorlunda mot BF (2,5 månad kvar) tänkte jag skriva en lista där allt man behöver köpa hem tills dess...
2
Svar
26
· Visningar
2 191
Senast: boccia
·
C
Gravid - 1år Bara en liten fundering... Ingen har kommenterat MK på mig innnan, därför blev jag lite paff när Läkaren igår (Akut, tillfällig...
Svar
5
· Visningar
1 759
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag behöver råd snabbt :) Jag är moster till en snart 17-årig tjej som bor hos mig för tillfället. Det är strul hemma med föräldrarna...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 404
Senast: lizzie
·
O
Gravid - 1år Alltså hur pass tidigt kan man göra ett grav.test?? Ja sitter och funderar? Vi funderar ju på barn, men typiskt nog så började ÄL i...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: Orrie
·
Övr. Barn Jag börjar misstänka att Hampus är allergisk mot mina husdjur. Nu förra veckan kom han hem med ögonen fulla i sand, jag trodde det...
Svar
9
· Visningar
1 584
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp