Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag börjar misstänka att Hampus är allergisk mot mina husdjur. Nu förra veckan kom han hem med ögonen fulla i sand, jag trodde det...
Svar
9
· Visningar
1 584
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Är gravid, jätteroligt när magen precis börjar komma. Låg i sängen idag när jag vaknade, och även om jag är långt från mager annars...
2
Svar
23
· Visningar
2 546
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Finns det någon rekomendation om hur gamla barn bör vara innan man flyger med dem? Har funderingar på att flyga till england i...
2
Svar
21
· Visningar
3 537
Senast: Snovind
·
Gravid - 1år Jag sitter och funderar på just detta, ska jag vara nöjd med min dotter eller ska vi skaffa ett syskon? Lite sugen på bebis är jag...
2
Svar
35
· Visningar
6 021
Senast: escodobe
·
Gravid - 1år Jag vet att det finns MÅÅÅNGA åsikter om hur länge och ens OM man överhuvudtaget ska rida som gravid, men jag måste i alla fall ställa...
2
Svar
22
· Visningar
2 241
Senast: Jegra
·
S
Gravid - 1år Hur är det med ögonfärgen egentligen? När får man blåa ögon, altså kan man få blåa ögon även fast pappa har bruna? kan någon förklara...
Svar
8
· Visningar
1 901
Senast: movi
·
Gravid - 1år Var på toa efter jobbet. Kissade litegrann, men det kom inte speciellt mycket (var helt enkelt inte spc nödig). Ca 2 minuter efter...
Svar
15
· Visningar
5 602
D
Gravid - 1år Hittade ingen tråd om ämnet och just nu håller jag på att krypa ur skinnet av illamående:crazy: Jag är inne i vecka 9 och har börjat må...
2
Svar
32
· Visningar
3 845
Senast: Dandyridge
·
Övr. Barn Nu var det tre år sedan jag red sist och det börjar suga i häst-tarmen minsann.. det är ju jobbigt det här ju, känner att jag måste...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Det är nu tre veckor sedan min Jag hade inga problem efter min första förlossning och märkte inte av några svullnader eller något, blev...
Svar
9
· Visningar
8 259
Senast: Snovind
·
Övr. Barn Letade efter andra trådar med samma innehåll, men fann bara en stängd från 2005. Någon mer förälder här mer än mig som har barn med...
Svar
0
· Visningar
2 269
Senast: BitterAss
·
Övr. Barn Min sambos brorsdotter har fått ett epilepsianfall...:cry::( Hon är bara 5 år,lilla skruttan.. Hon hade lekt med en kompis i...
Svar
7
· Visningar
1 319
Senast: LadyFrost
·
Gravid - 1år Såg fram emot förlossningen av mer än det uppenbara skälet: foglossningen skulle försvinna i princip omedelbart hade jag fått berättat...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: boccia
·
Gravid - 1år jag tror att jag haft en liknande tråd tidigare, men hittar den inte så jag startar en ny.. Jag blir galen på detta krångel ang...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 191
Senast: FrontLine_
·
Gravid - 1år Hej, Jag undrar om jag är ensam om att känna så här eller om det finns fler.....:confused: Jag är gravid för tredje gången men nu med...
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Ribbson
·
Övr. Barn Nu är det massor med utflykter "hit och dit" och jag börjar faktiskt tröttna på dessa matsäckar som måste med till skolan. Det ena...
2
Svar
24
· Visningar
2 080
Senast: krullisgirl
·
Gravid - 1år Sambon har börjat träna så duktigt nu, och jag vill också vara med o svettas.. ;) Men jag glömde fråga på efterkontrollen hur det är med...
Svar
9
· Visningar
911
Senast: chrysler
·
Gravid - 1år Jag sitter och kvällsfilosoferar (utan vin faktiskt) och tänkte på en grej. De små soldaterna, när de skjuts ut, hur hittar de ägget...
Svar
1
· Visningar
1 086
Senast: Stinaelin
·
P
Övr. Barn Vad tycker ni att är rimligt att statens ska stå för när det gäller föräldrapenning/föräldraledighet? Om vi helt bortser från hur det...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 443
Senast: golit
·
Småbarn Ja min dotter är 2 år. Nu ikväll så somnade hon som vanligt strax innan 20 och somnade gott. Men vaknade nu vid 23 helt jätteledsen...
Svar
11
· Visningar
13 117
Senast: ika77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp