Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Slutade amma helt för några veckor sedan och innan det ammade jag väldigt lite. Varför får jag inte mens? Jag är inte gravid. Däremot...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag har ett akut problem! Behöver lite snabba råd.. Min dotter är på ridläger denna vecka, hon åkte dit i lördags. Vi var tveksamma...
2
Svar
39
· Visningar
6 883
Senast: Dorinda
·
  • Låst
Övr. Barn På bussen på väg hem från centralen såg jag något mycket underligt. Det satt en kvinna med ett barn i famnen, bredvid stod barnvagnen...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 683
Senast: Snurrfian
·
T
Gravid - 1år Jag har en liten undra om hur graviditets tecken yttrar sig. Jag har nu under två dagar haft ont typ "under" magen(mittemellan naveln...
Svar
12
· Visningar
1 407
Senast: Tarzzan
·
S
Gravid - 1år Jag skriver under annat nick eftersom många vet vem jag är här. Inte för att det egentligen spelar så stor roll, men det är ju...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 488
Senast: Freyja_bus
·
J
Övr. Barn jag försöker med ett eget inlägg om tonåringars tid vid datorn. hur mycket är för mycket och vad är lagom? tips om hur göra för att...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: jupiter-judex
·
Småbarn När de ska lära sig att gå? Min pappas sambo säger att benen förstörs annars. Att de får fel på vadmusklerna osv och att de ska ha...
2
Svar
38
· Visningar
3 643
Senast: doglover
·
S
Gravid - 1år skrev ett inlägg igår om bröstmjölk. Den tråden är spårlöst borta, så jag provar igen. Saken är den att överallt där min plutt kräks...
Svar
5
· Visningar
804
Småbarn Gick idag förbi en ung mamma med en storgråtande son som hon ryckte upprepade gånger i och röt TYST åt :( Jag sa lugnt åt henne att "...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
18 371
Senast: ShrimpMama
·
S
Övr. Barn Jag sitter här och tänker på alla barn som finns ute i världen som har fått sina små oskyldiga själar misshandlade. Tänker på alla...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: ShrimpMama
·
Övr. Barn Hej små barn små bekymmer vad gör ni när tonnåringen nyper fast mobilen mellan örat och axeln samtmed ena handen i fickan försöker...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 269
Senast: jupiter-judex
·
Gravid - 1år Jag har åkt på matförgiftning :crazy: Åt pizza (skinka & räkor på) igår kväll och har nu på morgonen/förmiddagen sprungit maraton...
Svar
7
· Visningar
1 089
Småbarn Har en son som runt påsken var minst sagt lite härjig. Bla drog han tjejerna i håret och tog "stryptag" enligt dagispersonalen,vilket...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 766
Senast: Zaria
·
S
Gravid - 1år Vad har ni för barnvagn till era barn under 1 år? Har BF i november och börjat kika lite på vagnar. Men vilka är bra och vilka är...
Svar
10
· Visningar
1 244
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn När börjar RS-viruset försvinna? Jag är jättesugen på att ha en Buketräff kring Sthlm med alla barn och gravida :bump: Men än törs...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
7 269
Senast: vippan
·
B
Gravid - 1år Hej! För någon vecka sen fick en släkting till mig en liten liten pojke, född i, om jag inte missförstod, vecka 24. Han vägde när han...
Svar
4
· Visningar
2 840
Senast: BamsePlutt
·
Gravid - 1år vad är det som kollas egentligen ? Alltså, jag vet ju dom lyssnar på hjärta, kollar puls i jumske, ser om dom drar sig upp från rygg...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: jerseyko
·
P
Gravid - 1år Det känns verkligen som om jag måste be om ursäkt för det :mad: Min dotter är 2 månader nu den 17:e och vi sover totalt mellan 8-11...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 561
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Som hade en växande mage men inte visade positivt på graviditetstest? Hennes släktingar hade inte heller plussat på vanliga tester och...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: jerseyko
·
S
Övr. Barn Japp, nu är det snart dags. Jag och sambon och sonens pappa kommer att flytta isär. Jag fick idag ett ja på en lägenhet jag har sökt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 388
Senast: Werze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp