Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Som hade en växande mage men inte visade positivt på graviditetstest? Hennes släktingar hade inte heller plussat på vanliga tester och...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: jerseyko
·
S
Övr. Barn Japp, nu är det snart dags. Jag och sambon och sonens pappa kommer att flytta isär. Jag fick idag ett ja på en lägenhet jag har sökt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 392
Senast: Werze
·
A
  • Låst
Övr. Barn Hej alla på förälder-forumet. Frågan handlar iofs om mig och min hälsa, men den kommer ur en familjeförkylning. Jag undrar lite hur...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: Snurrfian
·
S
Gravid - 1år Hur är det egentligen med det? Jag vet att håret kan bli annorlunda och reagera annorlunda på hårfärger, men det jag undrar över är...
Svar
4
· Visningar
2 512
Senast: jerseyko
·
M
Gravid - 1år jag är gravid med mitt andra barn som är beräknat komma 26/8. har sen tidigare en underbar liten flicka som fyller två 6/9.. den här...
Svar
12
· Visningar
1 225
Senast: Allimac76
·
Småbarn Om ungefär en kvart eller nåt ska jag ta upp sonen och kl 1300 ska vi på besök hos den privata förskolan som jag satte upp honom på...
Svar
19
· Visningar
1 726
Senast: Crianza
·
Småbarn Hej på er! Jag har ju skrivit lite grand tidigare om min son Filip och hans sömnstörning. Vi fick ju Theralen utskrivet av...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 828
Senast: Trygg
·
Småbarn I dag visade mellanbarnet att han är en riktig tuffing när det gäller! Jag och min mamma lämnade barnen hemma hos mig med min syster och...
Svar
10
· Visningar
5 202
Senast: mimmipigg
·
T
Gravid - 1år Någon som har den vagnen? Vad tycker ni om den? Jag skulle behöva ha måtten på den när den är i hopvikt för att kunna klura ut om...
2
Svar
23
· Visningar
5 185
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn Min man har en 14 årig dotter som har börjat bo här jämt . Innan har hon bara varit här varannan helg. Midsommar kommer...och vi har...
2
Svar
24
· Visningar
3 580
Senast: TinyWiny
·
F
Gravid - 1år Ni som känt att ni inte klarat av att rida under graviditeten hur har ni gjort? lånat ut på foder eller skaffat medryttare? jag är i...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år :crazy: Isak får då och då världens utbrott och bara gallskriker. Kvittar vad man gör han skriker så mycket han orkar ändå:crazy::eek...
Svar
14
· Visningar
1 105
Senast: Mirre
·
K
Småbarn Hej! Har varit lite svårt att få dagisplats till vår dotter. Nu har vi blivit erbjudna en plats på ett dagis med en kristen profil...
Svar
14
· Visningar
1 848
J
Gravid - 1år Hade en jätte konstig dröm inatt, eller var det en dröm? :confused: Jag tror att jag drömde att jag fick JÄTTE ont i magen, tror att...
2
Svar
21
· Visningar
1 956
Senast: Hera
·
T
Gravid - 1år Någon som vet vad det lägsta beloppet är om man tar ut föräldrarpenning när man är arbetslös? Eller inte helt arbetslös. Jag jobbar...
Svar
10
· Visningar
3 108
Senast: jerseyko
·
V
Småbarn idag när jag var och hämtade min 3 åring från farmor så satt min svärmor och min dotter och plockade leksaker i lekrummet, som låg...
Svar
16
· Visningar
2 007
Senast: hoppsann
·
Gravid - 1år Alltså, bebistiden är ju så kort och värdefull, och jag vill verkligen ha fina minnen av den här tiden! Alltså funderar jag på att gå...
Svar
7
· Visningar
1 195
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Fyller de 15 år! Idag har jag i all hemlighet, tillsammans med min man(barnens pappa) och de två småbröderna(13, 8 år) varit till...
2
Svar
27
· Visningar
2 616
Senast: gillaj
·
  • Låst
Övr. Barn ...har jag ! Jag är så stolt att jag nästan spricker. Min ena dotter kom just hem med sina betyg från andra ring. Tvåan har varit...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
16 532
Senast: Snurrfian
·
E
Gravid - 1år Jag väntar mitt andra barn om några veckor så det börjar ju dra ihop sig till förlossningen och många tankar och funderingar far genom...
Svar
7
· Visningar
10 786
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp