Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Ska resa med min då 5 månaders kille till London. Funderar på får man ta med ersättning i Tetrapack ombord eller hur ska man göra. Känns...
Gravid - 1år
Jag vill skaffa barn och hade tänkt passa på att låta min häst bli dräktig samtidigt.
Men funderar lite på hur tätt man kan riskera att...
Gravid - 1år
Kände jag i lördags, äntligen!!! Har i några veckor känt små diffusa saker som bubblor osv, som jag "vet" har varit bebis men det har ju...
Gravid - 1år
Mitt bf datum är den 13 juli men jag ska snittas nu på onsdag (9 juli). Senaste två dagarna har jag periodvis fått sådana huggsmärtor i...
Gravid - 1år
Japp, som en del vet så kom ju vår lilla flicka till världen genom kejsarsnitt den 22/6.. Men nu har jag lite frågor kring det, som jag...
Gravid - 1år
Har ni lånat pump från BB när ni har pumpat eller har ni köpt egna??
Om ni köpt egen,kan ni rekommendera någon bra och var de finns.Vet...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Trädgård & Växter Mina zinnior som jag satte ut lite för tidigt förra veckan blev tagna av frosten förra helgen så idag har jag sått nya 😁 finare sorter...