Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Vad kan det bero på om fostret bara väger ca 187 gram i vecka 20 (19?)? Det ska tydligen väga ca 300-320? Inte mig det gäller om någon...
Svar
9
· Visningar
5 089
Senast: Lupin
·
K
  • Låst
Övr. Barn Ni är ju så bra på det här om befruktning och ägglossningar och allt vad det nu är. :D Jag fick för mej att det inte är så stor...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: _Marie_
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag är i V15 och mår sedan en vecka väldigt bra *pustar ut*. I förra veckan fick jag lyssna på hjärtljudet och det var bra. Allt såg bra...
Svar
3
· Visningar
1 441
  • Låst
Övr. Barn När man är gravid är man då allmän egenedom och det är helt ok att att vädra sina åsikter oavsett för/om/till en gravid kvinna...
Svar
18
· Visningar
2 160
Senast: Jamtland
·
S
  • Låst
Övr. Barn att jag är gravid? har ätigt minipiller nu i ca en månad,men glömde att ta dom i 3dagar,hur stor är risken att jag är gravid? hur tidigt...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: jerseyko
·
  • Låst
Övr. Barn Jaha, då är det dags att skaffa en barnvagn. Men hjälp vilken djungel!! Hur ska man veta vilken man ska ha?! Jag har noll erfarenhet av...
Svar
17
· Visningar
2 103
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Måste fråga. Jag är ju gravid i v.7 eller 8 (har inte superkoll) och den sista veckan har det blivit "suddigt" för ögonen, det suddar...
Svar
9
· Visningar
3 390
Senast: lingonben
·
B
  • Låst
Övr. Barn Är gravid i V13+1 och har hitills gått upp 9kg :eek: . När tar det stopp, hur stor kommer jag att bli, fostret är ju inte ens större en...
2
Svar
27
· Visningar
2 154
Senast: Dito
·
K
  • Låst
Övr. Barn Jag är lite orolig för min snart femårige styvson! Jag tror inte att han mår så bra! Han har hela tiden jag känt honom ibland slagit sig...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: ainasoja
·
V
  • Låst
Övr. Barn Har idag gått 11 dagar över tiden med min bebis nr. 2 och jag håller på att bli vansinnig!! Pendlar mellan hopp och förtvivlan kan man...
Svar
14
· Visningar
3 056
Senast: Dito
·
L
  • Låst
Övr. Barn Nu alla som är mer erfarna än mig måste svara på mina frågor... gjorde ett gravtest i dag som visade att det va positivt...min sista...
2
Svar
32
· Visningar
2 902
Senast: Linabebis
·
  • Låst
Övr. Barn Hastigt och lustigt.Sonen är prickig på magen och ryggen och ganska hängig......men ändock uppe... Det är väl för fantastiskt hur all...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Idag! 17:e maj är min beräknade förlossning :). Känner jag något? :smirk: Inte alls... Det enda jag känner är trötthet...
2
Svar
28
· Visningar
2 172
Senast: Dito
·
M
  • Låst
Övr. Barn jag råkade ha oskyddat samlag 22 maj. jag är rädd för att jag ska vara gravid nu. när kan jag göra ett graviditetstest som tidigast? jag...
Svar
15
· Visningar
1 400
Senast: ecssory
·
  • Låst
Övr. Barn ...utan er hade det aldrig gått ! Vidar har fått en "hel" dagisplats på ett jättefint dagis i grannhuset från 8/8 som jag får...
Svar
13
· Visningar
1 233
Senast: javill
·
N
  • Låst
Övr. Barn Läste på Aftonbladet om en familj som hade 14 barn. Jag tycker inte det är sunt. Hur i hela friden ska man kunna försörja alla dem och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 609
Senast: JackFairy
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag hade ju tänkt amma Nathalie länge, ett par år kanske var tanken. Bara det att den här tuttfixerade busungen har inte samma...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 656
Senast: Snurrfian
·
W
  • Låst
Övr. Barn Sökt svar överallt och ringt överallt och alla skickar mig bara vidare och jag vet inte vart man ska gå längre eller göra :mad: Jag...
Svar
15
· Visningar
1 538
Senast: Cillavan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur vanligt är det egentligen? Vi har under en längre tid försökt att bli gravid, men när det äntligen tog sig så slutade det i...
Svar
2
· Visningar
1 898
Senast: _Marie_
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag har lite små funderingar kring att jag är rhd negativ. Dom sa att jag skulle få en spruta om barnets blodgrupp va +. Är det...
Svar
7
· Visningar
3 364
Senast: CillaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp