Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn For er har ju sommarlovet borjat, mina barn har fortfarande tva veckor kvar. Jag ska vara hemma hela sommaren och skulle garna vilja ha...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: gulan
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet vad det beror på eller vad man kan göra? Jag har frågat barnmorskan på min ort men blev inte så nöjd med svaret. Hon...
Svar
5
· Visningar
1 813
D
  • Låst
Övr. Barn Jag har datorn i köket, så jag sitter framför buke medan min son på 5½ år och hans dagiskompis på 4½ tittar på film i vardagsrummet...
Svar
14
· Visningar
1 084
Senast: Koli
·
M
  • Låst
Övr. Barn Min son är bjuden på kalas hos en kompis. Nu är det så att de ska ha kalaset ihop med en annan kille, ska vi köpa present till båda...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: MillyM
·
B
  • Låst
Övr. Barn Ni som ska föda eller har fött barn. Har ni satt er in i allt runt en förlossning och förberett er mentalt? Alla säger att man ska göra...
2
Svar
26
· Visningar
2 557
Senast: älgen
·
O
  • Låst
Övr. Barn en vän har fått barn för en vecka sedan, vi bor långt ifrån varandra så jag tänkte på att skicka något med VAD? eller kan man vänta tll...
2
Svar
25
· Visningar
3 792
Senast: Olinda
·
O
  • Låst
Övr. Barn Fyfarao... Det är minsann inte lätt att vara tonårs förälder, har jag märkt... :cry: Min grabb på 13 år har under 5 månaders tid...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 880
Senast: Ramona
·
  • Låst
Övr. Barn Tillåt mig börja med en *kräksmiley*... Ni som tar illa upp av jämförelser får ursäkta, men jag har i mitt gravida/lättäcklade...
Svar
12
· Visningar
2 365
Senast: Cillavan
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hej alla bukefaloister... Min pojkvän blir i dagarna pappa (det här var innan vi blev tillsamans). Den blivande mamman lämnade honom med...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 904
Senast: Görel
·
Å
  • Låst
Övr. Barn Efter mitt sista förhållande så svor jag en högtidlig ed att jag ALDRIG mer skulle träffa en kille och om jag gjorde det så skulle det...
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: Åska
·
  • Låst
Övr. Barn Att jag och min sambo skulle resa bort utan barn har varit otänkbart för mig tidigare, och jag har alltid valt att stanna hemma. Det...
Svar
12
· Visningar
2 354
Senast: mimus
·
B
  • Låst
Övr. Barn är ju inget läkemedel. Är det okej att använda tigerbalsam på en kramapande vad, fast jag är gravid. Har haft kramp i vaden i 1½dygn nu...
Svar
7
· Visningar
3 698
Senast: Blixtra
·
J
  • Låst
Övr. Barn (Eller i närheten.) Skulle vilja bolla lite, är själv i 15+4 och mår jättebra nu. Hur mår ni? Hur mycket har ni gått upp? Hur är det...
Svar
12
· Visningar
1 120
Senast: vetnu
·
  • Låst
Övr. Barn Fy farao vad jag är trött på att skolan kräver så himla mycket EXTRA av oss som är föräldrar. Maj månad är faktiskt jobbigaste (och...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
9 953
Senast: Julle
·
B
  • Låst
Övr. Barn Då var det dags igen för en omgång med hårlöss. Jag stod i hissen och såg något flugliknande krypa imin dotters hår och skulle ta bort...
Svar
14
· Visningar
4 910
Senast: Vilya
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet hur det går ihop? Man får väl bara sitta en i varje bälte? Passagerarna är barn i 8-årsåldern, 120-130 cm långa och väger...
2
Svar
25
· Visningar
3 339
Senast: Basilika
·
V
  • Låst
Övr. Barn Startade dagen igår med en dunderförkylning. Nästan ingen röst, ont i halsen, trött. Dumt nog jobbade jag nästan hela dagen ändå för det...
Svar
1
· Visningar
868
Senast: Snurrfian
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hm... under de senaste dagarna, lr kanske tom veckorna har jag upplevt att det är svårt att hålla tätt ! Jag springer på toa ofta...
Svar
3
· Visningar
3 872
Senast: H0N3Y
·
M
  • Låst
Övr. Barn Vi skall åka till härliga Grekland om några veckor och nu har jag fått reda på att jag måste vara väldigt försiktig (förutom de vanliga...
Svar
16
· Visningar
13 794
Senast: Sjalen
·
A
  • Låst
Övr. Barn Antar att det varit upp 1000-tals gånger förut Men jag behöver nån som talar om för mig vad som jag bör göra. Så här är det; Köpte...
Svar
7
· Visningar
1 290
Senast: Ardnaxela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp