Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
  • Låst
Övr. Barn Vad gör man? Soc? En person i periferin i min närhet slår sina barn med skärp! Jag inte bara misstänker detta utan hon har själv...
2
Svar
29
· Visningar
2 693
Senast: MissX
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur gör man då? Avstod ni från att dricka alkohol under tiden ni försökte bli gravida?
Svar
6
· Visningar
1 162
Senast: Blixtra
·
H
  • Låst
Övr. Barn Här kommer H0N3Y med sina 100 frågor om dan typ. . *hehe* Men, blir fundersam till o från. Är gravid i vecka 23. Vissa dagar...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: horsedream
·
  • Låst
Övr. Barn Hittar ingen tråd om detta. Det är så att jag är den enda i mina omkretsar som inte vill ha barn. När jag nämner att jag inte vill...
Svar
11
· Visningar
1 095
Senast: TBT
·
H
  • Låst
Övr. Barn :confused: MVC gör också test på urinen om de visar negativt och hemtesten visar negativt, men man ändå inte har haft någon mens på...
Svar
17
· Visningar
1 432
Senast: mandalaki
·
G
  • Låst
Övr. Barn Telefonen ringer och en välbekant liten röst hörs i andra änden. -Jag vill ha en häst! Jaha, tänker jag. Vad kommer denna plötsliga...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Hrima
·
  • Låst
Övr. Barn ni märkte på eran kropp när ni blev gravida? Jag tror inte jag är gravid men kör väll lite principen att blir jag så blir jag och...
Svar
14
· Visningar
1 587
Senast: gladys
·
  • Låst
Övr. Barn Jag trodde aldrig att det skulle hända mig. Jag som lekte med mekano-lego när jag var liten och aldrig i mitt liv rört en babydocka...
Svar
15
· Visningar
1 486
Senast: Basilika
·
M
  • Låst
Övr. Barn har helt plötsligt inga flytningar längre och jag undrar om det kan bero på nån sjukdom eller om det kan vara nån form av graviditets...
Svar
1
· Visningar
863
Senast: Mynta2
·
A
  • Låst
hmm
Övr. Barn Finns det här inne några levande exempel som har blivit gravida trots p-piller även man inte slarvat med pillerna? Vet att det är...
Svar
13
· Visningar
1 154
Senast: ariel79
·
B
  • Låst
Övr. Barn Sv: 14 barn! Tack!! Äntligen nån mer som är intresserad av att veta vart maten kommer ifrån och även lära barnen det. :bow: Jag...
Svar
17
· Visningar
1 185
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har lite funderingar kring det. jag har just blivit mamma, knodden blir 1 månad på torsdag. Jag håller på att dööö så ridsugen...
Svar
10
· Visningar
1 308
Senast: lovehorses
·
  • Låst
Övr. Barn En av mina allra bästa vänninnor ska döpa sin underbara bebis nästa helg. Jag är bjuden på dopet, och ska givetvis åka dit. Men vad...
Svar
10
· Visningar
1 846
Senast: Vildvittra
·
A
  • Låst
Övr. Barn Hej! Nu har jag blivit erbjuden både plats på montesori dagis och dagmamma. :cry: shit va svårt det blev! Någon som har några...
Svar
19
· Visningar
2 510
Senast: Katri
·
T
  • Låst
Övr. Barn Är hemma med nr 1 och nu har vi börjat fundera/jobba på nr 2. Nu när jag ska börja jobba så ska jag och arbetsgivaren prata igenom hur...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: Katri
·
  • Låst
Övr. Barn har två underbara killar 2,5 år och 8 månader. När jag väntade nr två ville jag faktiskt att det skulle bli en pojk (fast eg. spelar det...
Svar
12
· Visningar
1 709
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Har just läst ut den för min 8-årige son. Den är helt enkelt underbar. Hade glömt bort den, men fick återuppleva dessa tokiga...
2
Svar
24
· Visningar
3 611
Senast: mimus
·
S
  • Låst
Övr. Barn I en särskoleklass i Skellefteå har man utlyst en bantningstävling. Pris till duktigaste bantaren: sminkkurs. Visst kan det väl vara bra...
Svar
8
· Visningar
1 424
Senast: Lädernunnan
·
  • Låst
Övr. Barn Vi hade en tråd igång för ett tag sedan där "alla" var överens om att eget företagande gav rätt till dagisplats. Nu visar det sig...
2
Svar
38
· Visningar
6 620
B
  • Låst
Övr. Barn jag 'råkade' ha oskyddat samlag i lördags natt. varken jag eller pajken tänkte på det då, eftersom jag 'alltid' har haft p-stav innan...
Svar
11
· Visningar
1 487
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp