Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn har två underbara killar 2,5 år och 8 månader. När jag väntade nr två ville jag faktiskt att det skulle bli en pojk (fast eg. spelar det...
Svar
12
· Visningar
1 719
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Har just läst ut den för min 8-årige son. Den är helt enkelt underbar. Hade glömt bort den, men fick återuppleva dessa tokiga...
2
Svar
24
· Visningar
3 621
Senast: mimus
·
S
  • Låst
Övr. Barn I en särskoleklass i Skellefteå har man utlyst en bantningstävling. Pris till duktigaste bantaren: sminkkurs. Visst kan det väl vara bra...
Svar
8
· Visningar
1 428
Senast: Lädernunnan
·
  • Låst
Övr. Barn Vi hade en tråd igång för ett tag sedan där "alla" var överens om att eget företagande gav rätt till dagisplats. Nu visar det sig...
2
Svar
38
· Visningar
6 653
B
  • Låst
Övr. Barn jag 'råkade' ha oskyddat samlag i lördags natt. varken jag eller pajken tänkte på det då, eftersom jag 'alltid' har haft p-stav innan...
Svar
11
· Visningar
1 493
Senast: Luff
·
  • Låst
Övr. Barn Totalt less är jag nu. Har precis pratat med M:s pappa, Vi är ju inte överens om hennes boende precis och igår ringde han mig och...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 780
Senast: pigleton
·
V
  • Låst
Övr. Barn Är gravid i ca vecka 10. Hade tänkt berätta till familjen efter vecka 12 men min sambo ville så gärna berätta att jag gick med på detta...
Svar
11
· Visningar
1 517
Senast: Mim
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har min dotter på 5 år lärt sig ett av livets mysterier och hon tog det som helt självklart. Var närvarande vid en betäckning och...
Svar
4
· Visningar
1 746
Senast: älgen
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hmm.. jo, jag vet inte om det har med graviditeten att göra. Men jag har aldrig kännt såhär. . . . Det handlar om "musen". *Tsss*. ...
Svar
10
· Visningar
1 174
Senast: Magdalena
·
M
  • Låst
Övr. Barn Ja det är vad min arbetsledare har att erbjuda mig efter att jag berättat att jag vill ha andra arbetsuppgifter till hösten eftersom jag...
Svar
13
· Visningar
3 454
Senast: Mayara
·
U
  • Låst
Övr. Barn Var på Gröna Lund förra helgen, var då i v 16. Jag dristade mig till att åka både bergbanan och Vilda musen, trots att gravida avråddes...
Svar
10
· Visningar
2 834
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska läsa en dikt när min gudson döps, och undrar om ni har några förslag. Troligen slutar det med att jag skriver den själv, men kom...
Svar
2
· Visningar
4 517
Senast: lingonben
·
  • Låst
Övr. Barn jag är arg! Jag vill inte börja med medicin igen så länge jag är gravid eller sen när jag ammar. Idag så ställde dock nya läkaren...
Svar
10
· Visningar
1 347
Senast: Ewa
·
H
  • Låst
Övr. Barn Är det några fler som ska ha i September. Jag fick beräknat till 20'e september :bump: Härligt att ÄNTLIGEN få veta ! ;D
Svar
18
· Visningar
1 315
Senast: Arabizar
·
O
  • Låst
Övr. Barn Måste få fråga en sak som ni säkert kan svara på. Hur länge höll ni "hemligheten" för er själva? Alltså inte ens talade om för er sambo...
Svar
15
· Visningar
1 283
Senast: Nickan
·
C
  • Låst
Övr. Barn Dags för en ny potträningstråd! :) Frågan är helt enkelt, hur gör man?? Äldste sonen är drygt 1,5 år (2 i slutet av augusti) och vi...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter har matteläxa och hon har lite svårt med det ämnet och hon är samtidigt lat och vill ha för mycket hjälp(läs att jag mer...
Svar
11
· Visningar
2 352
Senast: Bibi
·
  • Låst
Övr. Barn Vår kära kommun ska flytta, har de planerat i alla fall, min sons dagis från ett fint hus, på ett lugnt område och med en gudomligt fin...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: snurran
·
L
  • Låst
Övr. Barn Ska nog byta bil rätt snart, och eftersom det kanske blir en knodd inom en inte alltför lång framtid..så vill vi ju köpa en bil som man...
Svar
13
· Visningar
2 255
Senast: Lillfisen04
·
  • Låst
Övr. Barn Ngn som vet ngt ställe i Gbgs området (alt på nätet) som säljer ridbyxor i stl 104, stövlar i stl 25 och hjälm i ca stl 49/50????
Svar
4
· Visningar
1 240
Senast: caradan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp