Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
  • Låst
Övr. Barn Vi har haft vår dotter (fyller två snart) på dagis i ett år nu till hösten. Jag tyckte från början att det var väldigt svårt att veta...
Svar
8
· Visningar
1 070
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn i förskola/skola, bryr ni er om vilken utbildning personalen som arbetar med era barn har? Tycker ni att det är...
Svar
3
· Visningar
783
M
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag är rätt ny här på Buke, har själv inga barn. Nu har jag hamnat i ett dilema. Två goda vänner till mig har barn som går i...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn När började ni handla saker till bebisen i magen? Jag känner att jag vill egentligen inte köpa något alls förrens jag kommer hem...
Svar
9
· Visningar
5 867
  • Låst
Övr. Barn Vi har köpt hus och nu sitter man och funderar på hur man sak tapetsera o möblera :D Och behöver lite tips o inspiration.. Vad...
Svar
16
· Visningar
1 588
  • Låst
Övr. Barn Hur är de gentemot er gravida kvinnor? Är de stöttande? Förstående? Helt oförstående? Klumpiga? Allmänt sura? Ja, det skulle vara...
Svar
11
· Visningar
1 289
Senast: Lazza
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur skulle ni ha gjort i vår situation? Som sagt, sonen går ju på dagis, och på det här dagiset finns det tre andra killar som det...
2
Svar
34
· Visningar
4 493
Senast: summer san
·
  • Låst
Övr. Barn Är det ok? Vad bör man tänka på osv? Jag har tränat sista halvåret så det är inget jag börjar med precis nu. Har läst att man inte...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Här sitter alla vuxna och pratar om mobbing, så gör dom samma saker igen. Här hos oss så sitter dom och har möten om mobbing och hur man...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: Stollan
·
S
  • Låst
Övr. Barn Såg på tv här om dagen, där det var en familj som hade 9 barn och en familj hade 13 barn. :eek: :eek: Där satt mannen i familjen...
Svar
13
· Visningar
1 212
Senast: Lejonflickan
·
  • Låst
Övr. Barn När man läser trådar på olika forum så verkar det som om många föräldrar lägger ut både tid och massor med pengar på sitt/sina barns...
2
Svar
20
· Visningar
2 034
Senast: Geshira
·
H
  • Låst
Övr. Barn hur brukar ni göra vid huvudvärk.. tar ni nån tablett ? nu menar jag inte lindrig huvudvärk, utan rejäl bankande skallvärk. .
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni varit på en sån nån gång? Vi träffade sambons bror med familj på Skansen igår. Han och hans fru har en dotter på tre år och hade...
Svar
18
· Visningar
1 720
Senast: corona
·
M
  • Låst
Övr. Barn Halloj! Är i tredje månaden på min andra graviditet. Har haft djävulskt ont i ryggen/bäckenleden den sista veckan och undrar nu hur det...
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: Thindra
·
B
  • Låst
Övr. Barn En bekant till mig har en dotter som nyss fyllt 15 år. Hon har alltid varit pålitlig och skötsam och hon brukar få vara ute till klockan...
Svar
14
· Visningar
3 025
Senast: Xeline
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vi kom att diskutera min arbetstid på en rast och hur det skulle bli med min fp OM jag får mer barn. Jag jobbar bara 90% nu utan att ta...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni någon andledning att ge era barn veckopeng eller månadspeng.?? Ska det finnas någon andledning ?? Min man har 2 barn sen...
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: Julle
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och min gravide kompis tvistar om Havandeskapspenning ;). Hon påstår den inte finns, och OM den finns (enligt henne) så är det något...
2
Svar
20
· Visningar
2 190
Senast: Mynta2
·
  • Låst
Övr. Barn Var på ul idag, det var faktiskt riktigt häftigt! (även om jag inte känner att graviditeten är mer verklig för det) Det var en ilsket...
Svar
7
· Visningar
896
Senast: Jamtland
·
B
  • Låst
Övr. Barn mamman gifte sej vid 22 års ålder & fick då sitt första barn, 25 vid andra & 30 vid tredje. skilde sej vi 34 års ålder. hittade ny...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 816
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp