Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Igår var jag in och gjorde det där läskiga ultraljudet.. och vet ni vad?? - Vi fick se jordens sötaste lilla näsa i profil :love: och...
2
Svar
28
· Visningar
2 705
Senast: cewe
·
  • Låst
Övr. Barn Nu är jag nojig igen :crazy: Två ggr den här veckan så har jag fått springa på dass och kräkts när jag ätit middag! I förrgår...
Svar
15
· Visningar
2 467
Senast: Dito
·
  • Låst
Övr. Barn ... känner ni er redo för det här ? http://www.expressen.se/index.jsp?a=255058
2
Svar
26
· Visningar
2 609
Senast: Tillis
·
  • Låst
Övr. Barn Precis när jag började tvivla på att det någonsin skulle bli någon bebis så vaknade jag, när jag gått tio dagar över mitt datum, i en...
2
Svar
38
· Visningar
2 407
Senast: Dito
·
T
  • Låst
Övr. Barn Ja nu stundar ju påsktider och det är väl dax då att klä ut barnen och slänga lite påskbrev... Men jag har ju bara varit påskkärring...
Svar
4
· Visningar
3 146
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Så har ameo än en gång varit in på förlossningen och vänt... :crazy: CTG-kurvan visade exakt vad jag också kände, att jag hade värkar...
Svar
16
· Visningar
1 518
Senast: Xeline
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har en fråga som ni kloka säkert har svar på. Vilket är egentligen bäst, att ha säkerhetsväst eller inte när man är gravid? Har nämligen...
Svar
4
· Visningar
1 295
Senast: Cari
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har pratat lite med min sambo om en bebbe, jag har en otrolig barn längtan han är lite mer tveksam. Han kom fram till att efter...
Svar
12
· Visningar
1 311
Senast: Lazza
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hm.. blir lite orolig, inte för de gör ont men . . Får som stötar i nedre delen av magen, känns som om "nånting" drar ihop sej på nå...
Svar
9
· Visningar
6 750
Senast: H0N3Y
·
H
  • Låst
Övr. Barn Sitter här och försöker skriva en önskelista åt tösen men det går tröögt. Vill inte att hon ska bli överöst av leksaker utan hoppas att...
Svar
5
· Visningar
4 689
Senast: sofia77
·
F
  • Låst
Övr. Barn Jag blir så frustrerad!!! Hur gör ni som har barn sen tidigare förhållande?? Betalar NI själva för barnen, tex kläder, leksaker...
2 3
Svar
40
· Visningar
11 219
Senast: _Eva_
·
L
  • Låst
Övr. Barn Systers pojk har febertoppar men inga andra symptom, kan detta ha att göra med att dom två bissingarna i överkäken är på väg ner...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: Nickan
·
  • Låst
Övr. Barn Min hemkommun har inlett ett samarbete med ortens simklubb. Simklubben har fått handslagspengar och testar elevernas simkunskaper...(Det...
2
Svar
27
· Visningar
3 071
Senast: mimus
·
N
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt kan man se på ett vaginalt ultraljud om man är gravid? Nån som vet? :confused:
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Zorina
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är totalt slut nu känns det som... Elin fick 40 graders feber i söndags efm, det blev en ganska dryg natt med törstigt barn och...
Svar
7
· Visningar
745
Senast: Breccia_
·
S
  • Låst
Övr. Barn Jag har ett problem! Nu är jag 27 och min sambo 28, han vill ha barn och jag med, MEN... Vi har inget ordnat liv för detta anser jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 203
Senast: 300hk
·
H
  • Låst
Övr. Barn .. va jobbigt de är när man är såhär känslig =/ gråter för allt. blä. nu är de extra jobbigt, för jag känner mej trampad på av...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: marre79
·
K
  • Låst
Övr. Barn Åhå... va på mitt första ultraljud idag... Hur konstigt va inte det? Blev helt överrumplad av alla känslor som for igenom kroppen...
Svar
7
· Visningar
902
Senast: Kristin80
·
K
  • Låst
Övr. Barn Hur svårt kan det vara att förstå att ett barn behöver både sin mamma och sin pappa??? Även om föräldrarna ej lever med varandra så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 062
Senast: FannyN
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar hur känsligt det egentligen är i början av graviditeten vad gäller oro och vantrivas på jobbet? :confused: Ökar risken för...
Svar
3
· Visningar
4 974
Senast: Mobby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp