Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Vad anser Ni om att barnen sover tillsammans med föräldrarna. Givetvis beroende på barnens åldrar också... Detta var ett av ämnena i...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 494
Senast: Björk
·
T
  • Låst
Övr. Barn Idag har jag en liten blödning! Har inte ont i magen överhuvudtaget. Eftersom att jag är övertygad om att alla får minst ett missfall...
Svar
15
· Visningar
4 427
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn ...någon som såg det programmet igår? Jag såg det och blev rätt förskräckt över vad ungarna lever på i det där landet. Kan ju inte vara...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 544
Senast: Sjalen
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag klarar inte av min 14-åriga dotter längre....Jag vet inte hur jag ska hantera henne...Hon är kaxig, respektlös, lat o sånt som många...
2
Svar
33
· Visningar
3 411
Senast: vendelay
·
  • Låst
Övr. Barn Tittar era barn på bolibompa eller väljer ni att sätta på en video eller dvd till barnen i stället? Vad tycker ni om dagens barntv...
2
Svar
22
· Visningar
3 274
Senast: Enya
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag vet inte om jag placerat tråden riktigt rätt, men jag tyckte att detta forum passade bäst. För att göra en lång historia kort, så...
2
Svar
36
· Visningar
2 533
Senast: Cronis
·
  • Låst
Övr. Barn Okej... Efter att ha smugit runt i drygt en månad här nu så är det väl dax att erkänna... Det blir en Jamtlands bebis till hösten...
2
Svar
31
· Visningar
2 144
Senast: _Marie_
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har jag. Lite för mkt fantasi och humor i min smak.. :devil: i alla fall när hon driver med mig... :angel: Titta mamma jag har...
Svar
7
· Visningar
1 495
Senast: CarolaLind
·
  • Låst
Övr. Barn Regeringens utredare kommer föreslå att ALLA gravida ska få 30-40 dagar ledigt före förlossningen, eftersom så många som 8 av 10 ÄNDÅ är...
Svar
5
· Visningar
1 381
Senast: Tokmaja
·
C
  • Låst
Övr. Barn Nu är bebben levererad! Det blev en liten pojke som kom i tisdags och som får heta Florian. Jag hade haft förvärkar på fredag kväll...
2
Svar
29
· Visningar
1 991
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn Har mer och mer börjat känna av de berömda "klockorna" och med dom kommer även en del frågor. Bla är jag lite osäker på hur mitt...
Svar
8
· Visningar
1 126
Senast: allessa
·
  • Låst
Övr. Barn I går när jag tittade på Nannyprogrammet så sa Nannyn något som fick mig att fundera, hon hävdade att barnen mådde bäst av att ha ett...
Svar
19
· Visningar
2 236
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Min bebis har varit tyst och snäll under sitt första halvår. Sammanlagt har hon kanske skrikit och gråtit en knapp halvtimme. Hon är...
Svar
10
· Visningar
1 290
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Övr. Barn Efter vinterns serier typ Nannyakuten så har man tydligen även spelat in en svensk version av detta program (enligt artikel i...
Svar
18
· Visningar
1 405
Senast: Ginne
·
  • Låst
Övr. Barn Nu börjar kommentarerna komma i samma takt som att magen börjar synas ordentligt. De vanligaste: Hur är det med magen/maggen...
2
Svar
28
· Visningar
2 333
Senast: Indyhope
·
  • Låst
Övr. Barn Som också vill börja sitta "här" precis som mamma. Här kommer hans meny, som han skrivit ner själv. (Dessutom gillar han smajlisarna)...
Svar
6
· Visningar
1 041
T
  • Låst
Övr. Barn CillaW, Silverkedjan eller någon som VET. Är det helt ofarligt att ta postafen mot illamående under en grav.? Finns det speciella veckor...
Svar
5
· Visningar
3 497
Senast: Tokmaja
·
M
  • Låst
Övr. Barn Idag pratade jag med en fd kompis som jag inte har pratat med på snart över ett halvt år, jag blev jätte 'chockad' när hon ringde, men...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: chrysler
·
C
  • Låst
Övr. Barn Igår var jag å min sambo på ett äventyrsbad i stan, med oss var min 12 åriga kusin med ADHD. Han är super snäll men har mycket energi...
2
Svar
23
· Visningar
2 455
Senast: _Marie_
·
T
  • Låst
Övr. Barn *ojoj* vad fort det gick.... Jag är gravid :eek: , jag tänkte så här "det tar nog tid att tillverka en bebis så vi kan nog lika...
Svar
16
· Visningar
1 432
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp