Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Övr. Barn Jag har ett problem! Nu är jag 27 och min sambo 28, han vill ha barn och jag med, MEN... Vi har inget ordnat liv för detta anser jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 213
Senast: 300hk
·
H
  • Låst
Övr. Barn .. va jobbigt de är när man är såhär känslig =/ gråter för allt. blä. nu är de extra jobbigt, för jag känner mej trampad på av...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: marre79
·
K
  • Låst
Övr. Barn Åhå... va på mitt första ultraljud idag... Hur konstigt va inte det? Blev helt överrumplad av alla känslor som for igenom kroppen...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: Kristin80
·
K
  • Låst
Övr. Barn Hur svårt kan det vara att förstå att ett barn behöver både sin mamma och sin pappa??? Även om föräldrarna ej lever med varandra så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 078
Senast: FannyN
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar hur känsligt det egentligen är i början av graviditeten vad gäller oro och vantrivas på jobbet? :confused: Ökar risken för...
Svar
3
· Visningar
4 979
Senast: Mobby
·
G
  • Låst
Övr. Barn Min brors familj funderar på att köpa kanin till sin 3 åring. Ja, inte som leksak, men då både jag och min bror är uppväxta med djur...
Svar
5
· Visningar
2 582
Senast: Gullan86
·
C
  • Låst
Övr. Barn Fick svar från sjukhuset idag... Mitt missfall var en sk "ofostrad garviditet" (tror jag :confused: har inte brevet framför mig)...
Svar
4
· Visningar
1 014
Senast: corona
·
C
  • Låst
Övr. Barn Vissa kannske vet om det andra inte. Några föräldrar i "rör inte vår skola" okuperade rektorexpeditionen på en skola i majorna, göteborg...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: coscos
·
N
  • Låst
Övr. Barn Hur länge har man ömma bröst i början av en graviditet? :confused: Vet som sagt inte om jag ä gravid, har tagit ett test men det...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: nallemaja69
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar hur det ä med acne när man blir med barn.. Jag har nämligen oturen att lätt få det, de ploppar upp när man minsst anar det...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: B&B
·
  • Låst
Övr. Barn ...till ensamstående mödrar... Har en vän som är ensamstående med tre barn mellan 2-7 år. Nästan dagligen hör hon kommentarer om att...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: Sar
·
S
  • Låst
Övr. Barn kan man känna att man är gravid,typ ont i magen,illa mående eller ja hur tidigt kan man känna det??
Svar
6
· Visningar
856
Senast: biffen
·
  • Låst
Övr. Barn För 2veckor sedan hade jag en bebis, en sådan där som nöjt snuttade vid bröstet, nu har jag en blivande Tobias huligan :eek: Tette är...
Svar
5
· Visningar
923
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har vikarierat några gånger på mellan- och högstadiet. Eftersom jag inte har någon utbildning inom pedagogik undrar jag över en sak...
Svar
6
· Visningar
5 519
Senast: Lambi
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag fick för en vecka sedan reda på att jag är gravid & går in i min 9:e vecka snart, det är min första graviditet ska väl tilläggas. ;)...
Svar
5
· Visningar
2 347
Senast: moondance
·
  • Låst
Övr. Barn går det? min förra kille å jag låg aldrig med varandra på riktigt men det var nära. han kom aldrig in i mig men hade snoppen just vid...
Svar
10
· Visningar
7 110
Senast: Thindra
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har för mig att det finns någonstans man kan köpa teststickor billigt, och slippa betala massa för hylsa och annat, stämmer det...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: nallemaja69
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har inte sett någon tråd om lagen om att lesbiska par nu ska få inseminera. Debatten har fått mig att fundera. Här finns ju inga...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: Luff
·
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt kan man börja må illa vid en ev. graviditet?? Jag mår superilla idag, men om det nu är pga grav. så är det inte ens en vecka...
Svar
16
· Visningar
21 549
Senast: Halloy
·
V
  • Låst
Övr. Barn Jag kanske inte riktigt hör hemma på detta forumet åldermässigt, men känner på mig att de frekventa läsarna här är mer benägna att kunna...
Svar
6
· Visningar
1 310
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp