Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn I lördags morse kl 04.20 kom hon äntligen vår lilla flicka :bump: Jag började få värkar vid 23 tiden i fredags och vi åkte in kl 01.30...
Svar
19
· Visningar
1 231
Senast: Mela99
·
M
  • Låst
Övr. Barn hur funkar/har det funkat för er? Har en son på 21 månader, red hela graviditeten och började igen 3 veckor efter förlossningen. När han...
Svar
12
· Visningar
1 356
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Stödhjul på cykeln? Vad tycker ni? Barnet är snart 3 år.
Svar
17
· Visningar
1 666
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn I farvattnet på allt annat som hänt nu senaste veckan så blir allt jag gör fel. Vår dotter är 1,5 år och för en tid sen började vi...
Svar
14
· Visningar
1 381
Senast: Lazza
·
T
  • Låst
Övr. Barn Så här i början av en grav. så har jag onekligen en del jobbiga tankar som far omkring i huvudet. Det första är missfall, på något sätt...
Svar
8
· Visningar
3 710
Senast: Thindra
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har precis suttit och läst en tråd på hoppning om ponnyhoppning, och en del tycker att ponnyryttare beter sig illa. Vad tycker...
2
Svar
22
· Visningar
2 287
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn Är det okej att ta ngt vätskedrivande medel även fast man är gravid?
2
Svar
21
· Visningar
3 186
Senast: lisa
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är helt, ja jag vet inte hur jag ska utrycka mig. Min storebrors tjejs lillesyster som är 14 år väntar nu barn och ska föda i...
2
Svar
21
· Visningar
2 787
Senast: Akustik
·
  • Låst
Övr. Barn Har kommer nagra fragor som jag gatt och funderat pa. Ar du den foralder du trodde du skulle bli? Mer eller mindre, jag hade inte...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Snurrfian
·
M
  • Låst
Övr. Barn är i vecka 34 nu, och har ridit fram tills för tre veckor sedan, när jag fick influensan...lyckades hosta sönder ett revben, och satt...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: ameo
·
E
  • Låst
Övr. Barn Läste i en bok om örter att när man var gravid så skulle man inte inta Aloe Vera. Stämmer verkligen det? Menar dom då att man inte ska...
Svar
2
· Visningar
3 763
Senast: Nidorina
·
I
  • Låst
Övr. Barn Gravid och röker Är ingen stammis på detta forum och varken mamma eller rökare för den delen heller, men jag måste få fråga. Är det...
2
Svar
39
· Visningar
2 604
Senast: emma74
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hur känns det? Kan ni rida som vanligt? Hur länge kan man rida som vanligt? Vi försöker blir gravida (försökt sen nov -04), och...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Ska troligtvis hämta hem 2 barn om drygt en vecka. Vilka stolar är bra? Barnen är 1 och 3 år. Mia.
Svar
10
· Visningar
993
Senast: fjolltroll
·
  • Låst
Övr. Barn Är det som en "vanlig" blödning eller hur beter sig en sådan?? Inte för att jag tror att jag har en, fast mensen är i o f konstig, MEN...
Svar
1
· Visningar
7 388
Senast: Halloy
·
S
  • Låst
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/1534_normal.html
Svar
5
· Visningar
1 331
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag hade en drom inatt och jag tanker skylla pa alla barnafodseltradar jag last har (till en viss del) :smirk: Jag dromde namligen...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Jillybean
·
T
  • Låst
Övr. Barn Finns det någon restrektion angående sötningsmedel och graviditet? Bör man skära ner intaget av ex hermesetas i Te, lightläsk och saft...
Svar
1
· Visningar
1 048
Senast: ameo
·
S
  • Låst
Övr. Barn Funkar det? Man hör ju ofta att barnen skall skjutsas hit och dit till aktiviteter, sport och så vidare. När det gäller sportaktiviteter...
Svar
12
· Visningar
2 345
Senast: Sjalen
·
G
  • Låst
Övr. Barn Kom att tänka på detta med hur gamla barnen kan vara när de badar i sjöar och hav för första gången. Ska ner till brorsan och hans...
Svar
1
· Visningar
3 276
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp