Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Vi ska ha barn i slutet av april, jag har två hästar som jag då inte vet vad jag ska göra med, jag måste bygga ett stall om jag ska ha...
Svar
6
· Visningar
1 011
Senast: Sar
·
M
  • Låst
Övr. Barn Detta ord dyker ju upp lite 'överallt'. Jag har sökt & sökt, letat & letat, men jag har inte hittat något svar på vad det betyder. Så är...
Svar
12
· Visningar
952
Senast: qenzo
·
  • Låst
Övr. Barn Min mamma ville så gärna ha en flicka efter två pojkar, att hon klädde min yngsta bror i broderad klänning och låtsades att han var en...
Svar
19
· Visningar
1 447
Senast: Comatose
·
  • Låst
Övr. Barn Vad är "normalt" för en ettåring?? Min tjej verkar ha gått bakåt i tiden.Från att ha sovit stort sett hela natten mellan 20 00 -05 00...
Svar
8
· Visningar
6 458
Senast: mimmipigg
·
K
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn: lär ni era pojkar att sitta ner på toaletten?
2 3
Svar
41
· Visningar
3 289
Senast: Cillavan
·
L
  • Låst
Övr. Barn Jag är i tredje månaden och mår väldigt bra just nu, men nu börjar prat om semester i sommar och jag blir alldeles fundersam, hur länge...
Svar
10
· Visningar
4 277
T
  • Låst
Övr. Barn Det här har inte jag skrivit själv, utan en av mina elever har skrivit det, och jag har fått lov att återge det här: LEK MED TANKEN...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har vi gått igenom alla tester. Laparoskopin för en månad sedan avslöjade svår Endometrios. De tog bort det mesta men tyvärr går det...
Svar
11
· Visningar
1 322
N
  • Låst
Övr. Barn För 3 veckor sen slutade jag med p-pillerna, har nu gått upp i vikt och fått ont i brösten denna sista vecka! :( P-pillerna som jag...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: nallemaja69
·
M
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som har erfarenhet? En god vän till mig har fått den diagnosen på sin flicka som har haft många febertoppar under sitt...
Svar
1
· Visningar
1 200
Senast: MissX
·
  • Låst
Övr. Barn Just nu är jag inte på humör. Jag känner att jagi nte riktigt orkar med 3- åriongens trots och nej alltid eller 1,5-åringens gnäll så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
12 086
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn ja vad har ni för ideer och tankar kring detta? varför är det så och inte hm tvärtom eller nåt. okej det är kanske inte alltid såhär...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: javill
·
  • Låst
Övr. Barn Har inhandlat lite kläder till första tiden, storlek 50, 56 och 62, för att vara på den säkra sidan. En kompis fick nyligen en pojk på...
Svar
15
· Visningar
1 921
Senast: B&B
·
P
  • Låst
Övr. Barn Varför är det så dyrt att adoptera ett barn?
Svar
2
· Visningar
834
Senast: alazzi
·
M
  • Låst
Övr. Barn Pauling har fått en liten grabb!
Svar
10
· Visningar
1 055
Senast: pigleton
·
V
  • Låst
Övr. Barn Har funderar på en sak på sista tiden, och eftersom jag inte kan någonting om barn eller barnuppfostran så tänkte jag höra med er...
Svar
15
· Visningar
4 988
Senast: Ginne
·
  • Låst
Övr. Barn Har funderat mycket på begreppet "dålig förlorare". Har själv tendensen, och när det gäller min 8-årige son så har äpplet inte fallit...
2
Svar
20
· Visningar
5 385
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn Hur länge ska man låta treåringen ha diarré innan man kontaktar sjukvården och eventuellt kan lyckas åtgärda det? Selma har haft diarré...
Svar
16
· Visningar
1 946
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Finns det ngr föräldrar i samma sits som jag? Vad hittar ni på om dagarna!!! Just nu pluggar jag på distans,har 2 hästar o 2 barn som är...
Svar
6
· Visningar
1 372
Senast: snurran
·
Y
  • Låst
Övr. Barn Hur länge har era barn druckit välling? Min son är nu 5 år och han äter fortfarande välling, oftast både morgon och kväll. Ibland kan...
2
Svar
20
· Visningar
2 327
Senast: break_a_leg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp