Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok 120 kr färdtjänst och 55 kr Carlsberg Hof, dagens nota.... Chaufförerna fick knuffa mig i rullstolen, genom snödrivor här och där, med...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: IngelaH
·
Dagbok Gott o värmande Det blev latmansmiddag... Bullens pilsnerkorv. Jag fick för mig att köpa två konserver i somras... Men jag kan inte...
Svar
0
· Visningar
288
·
Dagbok Här blir det hysteriskt sammanbrott, var fjortonde dag. Jag gick upp halv nio och slet loss lakan och påslakan och örngott o kastade i... 2
Svar
26
· Visningar
1 790
Dagbok Kulturnämnden och Fritidsnämnden ska bli - Kultur- och fritidsnämnden. Mitt mandat avslutas (Även om det är ett extramöte insatt den 12...
Svar
0
· Visningar
329
·
Dagbok Det får bli dagens projekt, ovanpå och under. Jag ska flytta in laptopen från köksbordet i vardagsrummet till skrivbordet i sovrummet...
Svar
1
· Visningar
378
·
Dagbok Minnie har legat i en av kojorna (för ovanlighetens skull) på klätterträdet sen A (hemstäd) gick. Jag ska smyga in i sovrummet och...
Svar
1
· Visningar
240
·
Dagbok Hemstäd och tvätt i mogon, men nu blev jag ju sugen på att göra en liten sats lussebullar i kväll. Nu när jag hittat köket... :D Jag har...
Svar
6
· Visningar
550
Senast: cewe
·
Dagbok Hackad och malen natt, med irriterad och småtrött katt på grund av detta... :p Så jag skolkade från bassängträningen idag, postade ett...
Svar
0
· Visningar
262
·
Dagbok och sov 2 timmar i stället. Då skapar jag inga missförstånd i alla fall. Våfflor idag med... rårakor kanske... nudlar... - ska...
Svar
0
· Visningar
257
·
Dagbok Och jag kan nog komma ut med permobilen idag... A tog med sig kartongerna ut till soprummet <3. Skönt, för jag behöver köpa tvål...
Svar
2
· Visningar
356
·
Dagbok då jag upptäckte att det var helt annan TV-tablå och då kollade jag almanackan... - lördag! Jag börjar bli som mormor... När man är...
Svar
2
· Visningar
481
·
Dagbok Rejsande katt som demolerat en hushållspappersrulle, en toalettpappersrulle och en kattgodispåse i natt... Just nu, vet jag inte var hon...
Svar
0
· Visningar
276
·
  • Låst
Dagbok Hemvårdspersonalen har tydliga papper på vad jag betalar för, att få hjälp med. Morgonbesök, ta på strumpor, bädda säng och... bära ut...
Svar
2
· Visningar
694
·
Dagbok Somnade på allvar framåt 5 - 5.30 i morse... Telefonväckning 8.50 då hemtjänsten skulle komma 9.30. När jag äntligen sov... ringer det...
Svar
1
· Visningar
412
·
Svar
0
· Visningar
280
·
  • Låst
Dagbok Ja visst fan är det mig det är fel på. Jag är förbannat otrevlig och ilsksint och jag har ett jävla förakt mot myndigheter. Det kan väl...
Svar
1
· Visningar
670
·
  • Låst
Dagbok På min planering på mina sidor har stått sedan jag anmälde mig. Möte med specialhandläggare rekommenderas före 6 december. Jag har ringt...
Svar
0
· Visningar
405
·
  • Låst
Dagbok Färdtjänsten är noga reglerad i lagar och riktlinjer och förordningar... max 2 väskor av ordinär storlek... Och för att åka till punkt...
Svar
1
· Visningar
640
·
  • Låst
Dagbok Men det talas aldrig om när funktionsnedsatta blir UTSATTA för myndighetsförakt... och överförmynderi...
Svar
0
· Visningar
463
·
Dagbok Ljusstakar och stjärnan är tänd. Det får lysa i hallen en stund till, då det är skumt... :D Nu är det förmiddagskaffe och kombinerad...
Svar
2
· Visningar
277
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka