Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

Dagbok Behöver jag tala om att jag har en sur katt? Våtmaten är slut, sedan igår kväll och jag "orkar inte" dra iväg och handla nu. Jag ska...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag har fyra gånger sen dagarna före nyår, talat om för Minnie, att ikväll kommer J... Men det har blivit ändringar och hen har varit...
Svar
0
· Visningar
383
·
Dagbok Torskfile Ytterfilé Lite blandade kycklingdelar Chorizo Tärnat bacon Ryggbiff Benfri kotlett Hmm.. svälta lär jag inte göra på ett tag...
Svar
0
· Visningar
277
·
Dagbok Det tog ett tag att få igen dammsugaren vid påsbyte... förmodligen är det fortfarande fel påse... Jag köpte dammsugaren till...
Svar
2
· Visningar
377
·
Dagbok Jag sitter o stirrar på min Cricut Joy och design space på latopen. Jag försöker få till lite "djursiluetter" att fästa på mörk...
Svar
0
· Visningar
365
·
Dagbok enligt senaste dagarnas hemvårdare. Tomt på bankkontot sen ett par dagar tillbaka. Men måste försöka få tag på soppåsar, då...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: Eurydome
·
Dagbok Mycket snö enligt hemvården... snöröjningen är väl inte lika intensiv trettonhelgen. Men vi får se om jag tar mig ut i eftermiddag...
Svar
1
· Visningar
301
Senast: Luff
·
Dagbok Min telefon som sällan ringer... förutom en herrans massa utlandstelefonnummer... pinglade nyss, från Teneriffa... jag brukar inte svara...
Svar
0
· Visningar
420
·
Dagbok Jag tog nyss fram lite kyckling, samt Minnies sista mushbollar (tänk vad glad hon ska bli när de är slut :D ) Sheba är bättre.... :p o...
Svar
1
· Visningar
414
·
  • Låst
Dagbok Det vore intressant att veta hur mycket pengar alla de som dagligen gnäller på elpriset, drivmedelpriset, matpriserna.... brände upp på... 2
Svar
23
· Visningar
1 903
·
Dagbok Att bli arbetslös, är rena rama spanska inkvisitionen där man ska kryssa i etta kryss tvåa på femtioelva frågor, skicka in 14 intyg...
Svar
2
· Visningar
561
·
Dagbok Nu är både jag och katt slut för idag. Städtjejen och jag var nöjda, när hon gick för dagen. Jag beställde fyra dammsugarpåsar till...
Svar
0
· Visningar
325
·
Dagbok När hon inte demonstrativt gått ner på golvet fram till en av torrfoderskålarna (den i sovrummet) och ätit... Hon har varit extremt...
Svar
0
· Visningar
261
·
Dagbok Inte undra på att färdtjänstbilarna kan komma 20 minuter för tidigt eller 30 minuter för sent. Jag bokade resa till Hovsta igår kväll...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: Tualma
·
Dagbok Idag möttes jag av en handläggare på AF, som vanligen jobbar i samklang med en SIUS-handläggare, som just nu är julledig. Dagens...
Svar
2
· Visningar
622
·
Dagbok Stod utanför AF ett dygn för tidigt och frös i 20 minuter. Det är bare 28'e idag... Nytt försök i morgon... Krämaren, Clas Ohlsson...
Svar
3
· Visningar
510
Senast: manda
·
Dagbok Jag var frusen och trött... inte förkyld. Men jag gick o lade mig och sov med katten på magen i fyra timmar och sen har jag suttit och...
Svar
0
· Visningar
304
·
Dagbok Vardagsröj hemma idag AF i morgon och Minnes ettårsdag Hemstäd på fredag Minnie har haft natröj och lyckats öppna...
Svar
0
· Visningar
351
·
Dagbok Jag letade efter min whisky som jag köpte till första advent och knappt smuttat på igår, men hittade den inte trots att jag tittade på...
Svar
0
· Visningar
344
·
Dagbok Om en stund hämtar min bror mig, för jul i Hovsta. Så jag passar på att önska alla mina vänner en riktigt God Jul och kom i håg att...
Svar
0
· Visningar
370
·

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur