Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag och sambon ska på båtmässan i Göterborg och träffa en massa andra coronet-freak :D Vet faktiskt inte när jag bodde på hotell sist...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fyy känns inte som jag haft helg öht Lördagen tillbringades på jobbet!!!! men att göra klubbens bokföring. Passade på samtidigt som...
Svar
0
· Visningar
264
·
  • Låst
Dagbok Ja det gör hon ju flera gånger varje vecka, men idag ska bebban ridas för första gången sen hon ställdes av för vintervila...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok Doby har varit hemsk ett tag, inkallningen har inte fungerat för fem öre. Helt nonchalant och "Alfons-Åberg-ska-bara" attityd hela tiden...
Svar
0
· Visningar
238
·
  • Låst
Dagbok I alla fall någon som verkligen älskar snön:D (Fast jag saknar ju inte direkt leran precis, snökokor i pälsen är lättare få bort och...
Svar
0
· Visningar
282
·
  • Låst
Dagbok Doby har ju varit väldigt på katten ett tag, inte elakt men när Aramis fräser och slår med tassen tolkar Doby det som en lekinvit Men...
Svar
0
· Visningar
279
·
  • Låst
Dagbok Åtta månader mellan bilderna Hon hade varit sjuk över sommaren. Visade sig att hon hade mängder stor blodmask och fick avmaskas flera...
Svar
0
· Visningar
292
·
  • Låst
Dagbok Hästen står lugn och still i stallgången och första tänker är "vi måste tempa, det är något fel!!!" Haha, hon var bara trött efter att...
Svar
0
· Visningar
228
·
  • Låst
Dagbok För givetsvis lyckad hästskrället göra illa knät dan för dan före dopparedan Men efter veterinärkontakt och spritomslag och lindade...
Svar
0
· Visningar
240
·
  • Låst
Dagbok Herregud, min hund älskar sina leksaker till döds bokstavligt talat :cautious: I går gick den senaste, en mycket älskad fasantupp. Ludd...
Svar
0
· Visningar
284
·
  • Låst
Dagbok ...installera bebban i nya stallet. Vilken cool tjej hon är. Lite vaktande på maten vid fodringen, blev skitsur när boxgrannen råkade...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok Bokstavligt talat Grävaren har nu två dagar i rad grävt av strömkabeln till gamla ridhuset :meh: Var ju det här jag var rädd för när...
Svar
0
· Visningar
227
·
  • Låst
Dagbok Det var faktiskt en hel del tårar när vår grupp tog farväl sent i går kväll :cry: Vi vet ju ingenting om vi får följa med till Friends...
Svar
0
· Visningar
215
·
  • Låst
Dagbok Känns lite trist att det är sista året i den stora vita bollen :( Det kanske blir jättebra på Friends Arena, men det kan aldrig bli som...
Svar
0
· Visningar
236
·
  • Låst
Dagbok Ja det är ju dottern som står på kontraktet och hästen är hennes ansvar ekonomiskt men jag kommer väl antagligen vara ganska engagerad...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Låst
Dagbok Dottern fick tid hos kiropraktorn idag, så hon tog med sig Doby till ridskolan aka jobb#2 Det var skitläskigt åka buss, så han lyckades...
Svar
0
· Visningar
225
·
  • Låst
Dagbok Ja lönen kommer, och jag får dessutom retroaktivt påökt men det är faktiskt inte det roligaste Dottern får äntligen sin "egna" häst...
Svar
0
· Visningar
277
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag tydligen ett gosmonster med till jobbet, som helst vill sitta i mattes knä :love: Jättegulligt, men gosmonster är inte...
Svar
0
· Visningar
230
·
  • Låst
Dagbok Ja vi får se om en månad ;) Spännande är det och jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra
Svar
0
· Visningar
187
·
  • Låst
Dagbok Förra slutade lite sisådär så jag hoppas nya veckan blir bättre Missades sonens tävling, då dom flyttade fram hans klass 1,5 timme. Så...
Svar
0
· Visningar
182
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna