Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Har träningsvärk idag och ont som f-n på vissa onämnbara ställen :angel: Kom på att orsaken inte bara var klädstorlek att jag bytte...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok eller kanske inte, för det är ju bara inse att jag aldrig kommer komma ens i närheten av de bästa i startfältet :rofl:
Svar
0
· Visningar
201
·
  • Låst
Dagbok Folk tjatar på mig att jag ska delegera saker i klubben......till vem då????? Nu ska kommunen ha en Föreningsdag och INGEN som erbjuder...
Svar
0
· Visningar
195
·
  • Låst
Dagbok Allt prat från @cassiopeja om hästarna i stallet och ridlektionerna gjorde mig så ridsugen så jag skickade ett sms till M och fråga om...
Svar
0
· Visningar
202
·
  • Låst
Dagbok Min kostomläggning har verkligen gett resultat Inte bara viktmässigt utan nu känner jag att energin är tillbaka, mår så himla mycket...
Svar
0
· Visningar
268
·
  • Låst
Dagbok Faan det lät så bra men han blev såld
Svar
0
· Visningar
269
·
  • Låst
Dagbok Idag för 23 år en var det lika varm som idag, om inte varmare (det var en hysteriskt varm sommar öht)och vid den här tiden på dagen låg...
Svar
0
· Visningar
311
·
  • Låst
Dagbok Trodde absolut det var torsdag idag, och eftersom torsdagar är min väg & mätdag så ställde jag mig på vågen och stack mig i fingret Väl...
Svar
0
· Visningar
256
·
  • Låst
Dagbok Tänkte jag ska beställa nya linser inför semestern, är så mycket skönare ha linser på sommaren Men allt eftersom vintern närmar sig och...
Svar
0
· Visningar
190
·
  • Låst
Dagbok Har några favvo-bloggar jag läser varje dag. Lite blandat kost och hästrelaterat Igår läste jag ett inlägg från en av kostbloggarna som...
Svar
0
· Visningar
252
·
  • Låst
Dagbok Tredje gången på vardagslydnadskursen. Doby hade dock glömt koppla på hjärnan i början Det är jätteenkelt försöka koncentrera sig på...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok Känns redan lite tomt. Dottern lyckades i alla fall uppnå de mål hon satte upp då hon sa upp fodervärdskontraktet 1. Galoppera barbacka...
Svar
0
· Visningar
179
·
  • Låst
Dagbok Jorå, min gulliga vovve blev så till sig av att komma till hundkursen (nya hundar, löptik och gamla kurskompisen Tore) att han ställde...
Svar
0
· Visningar
216
·
  • Låst
Dagbok Ja men visst, superbra att börja en tvådagars tävling med att ryggen pajjar Å andra sidan blev jag tvingad till att delegera (hatar...
Svar
0
· Visningar
266
·
  • Låst
Dagbok Hur svårt ska det vara att fatta att han är skadad???? När kollegans hund drog sin klo hoppade han på tre ben i veckor typ, inte min...
Svar
0
· Visningar
231
·
  • Låst
Dagbok Jag känner inte igen min hund, den beter sig och låter som min hund men det ser ut som någon annans :nailbiting: Dottern ska trimma lite...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Dottern fyller 21 år och hunden ska bli av med pälsen Har lite ont i magen över hur det ska gå trimma det där monstret, tänk om han...
Svar
0
· Visningar
188
·
  • Låst
Dagbok Hiss: Hunden äter igen, däremot har vi tillfälligt delat upp det på fyra ggr /dygn Diss: Mamma har haft en jättjobbig natt och pappa...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok Han har blivit mycket bättre bara sista dagarna. Mamma och jag börjar misstänka smärtmedicinen som orsak till att han efter olyckan...
Svar
0
· Visningar
197
·
  • Låst
Dagbok eller att ta kängor öht :eek: Men jäkla sköna är dom.....och snygga :D Provridning i lördags, jag var inte med. Men det hade varit...
Svar
0
· Visningar
197
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka