Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Igår satt jag och dottern i en timmer och borstade, kammade och slet. Stackars vovve, men han var riktigt duktig Rejält med päls fick vi...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fy bubblan, min nacke och skuldra är inte rolig just nu = både ögonmigrän och balansproblem. Blir till att prova nya kiropraktorn...
Svar
0
· Visningar
226
·
  • Låst
Dagbok Har nog inte fattat riktigt när jag pratat med mamma att han varit så pass skadad efter sin nattraid i måndags att han inte öht kunnat...
Svar
0
· Visningar
194
·
  • Låst
Dagbok Värsta var när vovves uppfödare statusuppdaterade RIP S**** igår kväll Dobys mamma är död :cry: Vet inte mer än att det är pga av en...
Svar
0
· Visningar
220
·
  • Låst
Dagbok Igår stod jag och kammade löst underhull, mycket bomaterial till småfåglarna blev det. Men det räcker inte han behöver klippas Märks på...
Svar
0
· Visningar
244
·
  • Låst
Dagbok Så det var nog inte kennelhosta utan att han fick i sig något dumt från grannen fiskdamm Ingen feber, ingen hosta, inget kräks och...
Svar
0
· Visningar
264
·
  • Låst
Dagbok En sån där helg där man känner, shit jag behöver två lediga dagar O_o Tävlingar både lördag och söndag för dottern Lördag Pay&Jump 50...
Svar
0
· Visningar
229
·
  • Låst
Dagbok Det sista jag behövde just nu är en sjuk hund :arghh: :cry:
Svar
0
· Visningar
290
·
  • Låst
Dagbok Skrev just det här inlägget på klubbens facebooksida Hej På söndag är det klubbhoppning för er som missat det (mitt fel att inte...
Svar
0
· Visningar
197
·
  • Låst
Dagbok Allt och jag menar ALLT fungerade, han satt lugnt och stilla under genomgången Alla övningar fungerade direkt Han tom kom på "inkallning...
Svar
0
· Visningar
288
·
  • Låst
Dagbok Allt är lite för mycket just nu :( Inte blev det bättre av att hästen fick kolik igår kväll. Tackolov ganska lindrig och veterinären...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Låst
Dagbok Maskinen är sönder, jag är sjukt kaffesugen Det här är inte okey, var f-n är reparatören :rage:
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok Nä det tror jag inte, men idag har inkallningen av Doby fungerat klockrent :banana: Varför? Jo för jag har inte "kallat in" honom en...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok Blev ännu mer sugen när jag pratade med en bekant igår I somras övertog en ponny som skulle pensioneras från en närliggande ridskola...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Det fick dottern höra i torsdags "Du måste bli tuffare mot henne, hon är så ouppfostrad" var en annan kommentar Jo tjena, ser det här...
Svar
0
· Visningar
202
·
  • Låst
Dagbok Tanken slog mig igår kväll nu när en bekant firar sin 50 års dag för fullt på facebook. Nää, inte i den meningen. Däremot blir jag...
Svar
0
· Visningar
178
·
  • Låst
Dagbok I lördags var vi och provade ut en ny sadel till damen. Varken jag eller dottern har varit på en sadelutprovning tidigare så det var...
Svar
0
· Visningar
199
·
  • Låst
Dagbok Kan ju inte bara visa upp hunden och hästen här på bloggen Dessa bilder tog dottern i går när hon hamnade i ett litet photoshot-mode...
Svar
0
· Visningar
212
·
  • Låst
Dagbok Tycker inte den är rolig längre. Hostar som värsta storrökaren :( :arghh: Men på lördag tänkte jag mig upp på hästryggen i alla fall...
Svar
0
· Visningar
253
·
  • Låst
Dagbok Så här glad :D blev jag när jag såg att det kommit upp nya kurser på hemsidan Lite mindre glad att det är måndagar, då kommer...
Svar
0
· Visningar
196
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V