Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag var det 2 minuters trav rakt fram i skogen, två gånger. Så var planen men så fick sambon punktering på två däck på sin bil tre mil...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Just nu vet jag inte alls hur läget ligger. Det är svajigt. Jag vet inte vad jag vill. Och jag vet inte hur jag ska undvika det jag inte...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ett nytt år har precis påbörjats och känslan av att vilja börja om på nytt har sällan varit så stark. På Facebook läser jag allas...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Regn, grått och tidigt. Idag är det dags för en timmes skritt. Eftersom det är nyårsafton fick hästarna gå innan det blev hagen. Varma...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Råkade snubbla över det här inlägget och måste bara få lyfta det lite. :love...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Såhär när 2016 snart övergår till 2017 är det dags för en liten sammanfattning av det gångna ridåret. 2016 blev väl inte helt som jag...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 062
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Året lider mot sitt slut, och jag vill stanna upp och göra en tillbakablick och sammanfatta vad 2016 har inneburit för min del. Gick in...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tre veckor med skritt och nu har det gått åtta dagar..... Båda hästarna letade farligheter i dikena idag. Kan vi inte få studsa till...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag var första gången det gick lite lugnare i vagnen. Lite fram o tillbaka på vägen fortfarande, men inget rusande, kast åt sidan eller...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Otroligt nog, på julafton ökade febern, och ökade och ökade. Lite över 40 grader till Kalle anka. Så idag är en lugn dag. Hunnit fin...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
744
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok God jul allesammans! Nu är jag påväg att fira julen med familjen på min hemort Har ordnat med hela stallet innan med hjälp av dottern o...
Svar
0
· Visningar
187
  • Låst
Dagbok Vaknade vid åtta och stack ut näsan. Regn och blåst, mörkt med vinden susande över trädkronorna. Tittar bort mot ladugården och skymtar...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu har det äntligen gått 10 dagar och Indra är pigg som attan. Liten skrittrunda på mjukt underlag fick det bli.
Svar
0
· Visningar
155
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag hetsar inte över att det är jul snart. Julklappar ger jag inga och jag får inga heller. Det är jätteskönt. Jag slipper springa runt...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Dagarna springer iväg och jag hänger knappt med. Snart är det ju jul! Jag tyckte jag var ute i god tid och hade så mycket tid i år men...
Svar
0
· Visningar
204
  • Låst
Dagbok Ja, jo. Dags för uppdatering.
Svar
0
· Visningar
165
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok En bra dag idag. träffat kollegor i branschen som också försöker få dagens ungdomar och andra arbetsförda att förstå att vi har världens...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok vilka människor det finns. Att man inte förstår saker när man först får det förklarat muntligt och sedan skriftligt. När man inte...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp