Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok sista hoppträningen för i år. Som vanligt en taggad tinker häst. Det går verkligen att galoppera på stället innan man får mattes order...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ja tänk, jag tyckte gårdagens markarbete var riktigt roligt :) Rätt häst och en bra sadelkänsla (eller hur jag ska uttrycka det) gör...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dagens jobb var inte något vanligt jobb. Luciatåg om de 17 miljömålen. Inte på luciadagen eftersom det inte var ett traditionellt...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Just nu händer inte mycket med något, men jag fick i alla fall tillbaka min bil från verkstaden idag. Egentligen skulle jag hämtat den i...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ja, uppenbarligen kan man det. Två gånger dessutom på samma vecka! I stallet där jag står ingår inte insläpp vilket gör att de som har...
Svar
0
· Visningar
339
  • Låst
Dagbok vetrinären hittar inget anmärkningsvärt på Indra så vi vet inte varför hon haltar. Vrickning kanske. Fortsätter vila två veckor till...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Indra är jättehalt på båda varven i trav på volten, ordentligt halt. Vart kom det ifrån? Veterinären kommer imrgon som tur är. Stackarn...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har aldrig tidigare råkat ut för någon ridolycka på det här sättet som jag gjorde nu, och jag är smärtsamt medveten om att jag inte...
Svar
0
· Visningar
424
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Vi har bytt sadlar. Tinki och Indra. Tinki är ju bredare så Indras sadel ligger lite fel men vi ska ju bara skritta så okej en gång...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag red ett helt pass markarbete i fredags där jag tom galopperade över bommarna O_o Men jag var totalt helt jävla slut efteråt. Satt på...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag var det meningen att jag skulle galopperat med Senioren i våra galoppbackar, men han taggade till så rejält att jag tyckte det var...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Efter återbesök, undersökning och besked så måste jag bara få fortsätta min kärleksbombning av Södersjukhuset! Jag är så oerhört nöjd...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Indra var halt efter sista tävlingen. Tre veckors vila blev domen. Något uppe i bogen. Idag skrittade vi rundan i skogen första gången...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Sista pay and jumpen för 4 åriga Kajsa idag. Äntligen har hennes matte hittat en grönt kort kurs så till våren är det dags för tävling...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok fråga mig inte hur det gick till men nu kan jag skapa inlägg igen!
Svar
0
· Visningar
151
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Vilken vecka jag haft! Sjuka barn som legat med jättehög feber och en man som inte mått bra. Höjdpunkten blev när mannen dessutom måste...
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Tidigare i mitt liv när jag har sökt hjälp hos sjukvården för mina ”medicinskt svårförklarliga symptom” och inte fått hjälp utan mest...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok En klassisk men väldigt nyttig ridövning är att sätta upp fyra koner och rida i ett romb-spår aka Ruter Ess (Eller är det bara en...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Konsten att göra en tavla har dör mig enda sedan barna ben fallit sig naturligt. Som liten ritade jag på mina väggar när mina ritblock...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Skylight
·
  • Låst
Dagbok Jag hittade ett inlägg här på Buke som jag skrivit för 2 1/2 år där mitt mål var att kunna hoppa en bana på 80 cm felfritt. Det har...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp