Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Nu har det äntligen gått 10 dagar och Indra är pigg som attan. Liten skrittrunda på mjukt underlag fick det bli.
Svar
0
· Visningar
159
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag hetsar inte över att det är jul snart. Julklappar ger jag inga och jag får inga heller. Det är jätteskönt. Jag slipper springa runt...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Dagarna springer iväg och jag hänger knappt med. Snart är det ju jul! Jag tyckte jag var ute i god tid och hade så mycket tid i år men...
Svar
0
· Visningar
212
  • Låst
Dagbok Ja, jo. Dags för uppdatering.
Svar
0
· Visningar
168
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok En bra dag idag. träffat kollegor i branschen som också försöker få dagens ungdomar och andra arbetsförda att förstå att vi har världens...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok vilka människor det finns. Att man inte förstår saker när man först får det förklarat muntligt och sedan skriftligt. När man inte...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok sista hoppträningen för i år. Som vanligt en taggad tinker häst. Det går verkligen att galoppera på stället innan man får mattes order...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ja tänk, jag tyckte gårdagens markarbete var riktigt roligt :) Rätt häst och en bra sadelkänsla (eller hur jag ska uttrycka det) gör...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dagens jobb var inte något vanligt jobb. Luciatåg om de 17 miljömålen. Inte på luciadagen eftersom det inte var ett traditionellt...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Just nu händer inte mycket med något, men jag fick i alla fall tillbaka min bil från verkstaden idag. Egentligen skulle jag hämtat den i...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ja, uppenbarligen kan man det. Två gånger dessutom på samma vecka! I stallet där jag står ingår inte insläpp vilket gör att de som har...
Svar
0
· Visningar
346
  • Låst
Dagbok vetrinären hittar inget anmärkningsvärt på Indra så vi vet inte varför hon haltar. Vrickning kanske. Fortsätter vila två veckor till...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Indra är jättehalt på båda varven i trav på volten, ordentligt halt. Vart kom det ifrån? Veterinären kommer imrgon som tur är. Stackarn...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har aldrig tidigare råkat ut för någon ridolycka på det här sättet som jag gjorde nu, och jag är smärtsamt medveten om att jag inte...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Vi har bytt sadlar. Tinki och Indra. Tinki är ju bredare så Indras sadel ligger lite fel men vi ska ju bara skritta så okej en gång...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag red ett helt pass markarbete i fredags där jag tom galopperade över bommarna O_o Men jag var totalt helt jävla slut efteråt. Satt på...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag var det meningen att jag skulle galopperat med Senioren i våra galoppbackar, men han taggade till så rejält att jag tyckte det var...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Efter återbesök, undersökning och besked så måste jag bara få fortsätta min kärleksbombning av Södersjukhuset! Jag är så oerhört nöjd...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Indra var halt efter sista tävlingen. Tre veckors vila blev domen. Något uppe i bogen. Idag skrittade vi rundan i skogen första gången...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Sista pay and jumpen för 4 åriga Kajsa idag. Äntligen har hennes matte hittat en grönt kort kurs så till våren är det dags för tävling...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp