Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag åkte jag raka spåret hem från Mellerud. I morgon ska det visst regna hela dagen så det avgjorde saken. Det fanns inte direkt några...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Området kring Mellerud är inget för den som vill fricampa. Klockan är snart 10 och jag har fortfarande inte hittat någon nattplats. Jag...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är i Alingsås och vet inte vad jag ska hitta på. Några husvisningar är inte på gång, men jag vill inte åka hem heller. Tidigare...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I helgen var det fullt ös med workshop. Det var en workshop i lerklining av ett halmbalshus. Jag har ju tänkt tanken ibland att jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Inte blev det mycket tid till hästarna idag. Städade i huset, duscharna såg helt ingrodda ut med tvålrester på väggarna. Badrumsrent...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok nu är det vitt och fint ine i hästarnas boxar. Torka och sedan nytt spån. Kommer bli jättefint till vintern. Hö balarna är inplastade...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok kom på att jag nått mitt mål idag när jag, äntligen, kunde springa den bit jag kämpat med idag. Och på gymet hade jag som mål att orka...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit hos lillsyrran i Lund nästan en vecka nu och det har minst sagt varit intensivt och roligt. Så här mycket har vi faktiskt...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tittade på horse one igår och Eamon Hickey när han lärde unghästen hoppa. Nästan samma som i min jättegammla bok om arr träna unghästen...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok varje sommar tvättas alla vojlockar och shabrak i sjön. Med borste och såpa. Det var sexton stycken efter vinterns användning. De blir...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Då det skulle ta 1-2 veckor att få ett bergsäkert svar på om det gick att koppla in adsl i huset jag ville ha, så beslutade sig säljaren...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok lackträns och Horze regnjacka fanns det idag på hästavdelningen på Ullared. Köpte dock en ridrock istället. Den täcker benen också...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok körde ner hindren till en betad hage och satte upp dem. In med Tinkern och Zingo. Galenpannor, studsa och bocka som vildhästar. Hoppade...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det har varit lite olika bud om huruvida det går att koppla in adsl i huset norr om Nybro som jag vill ha. Mäklaren hade gjort en...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Hela stallet tvättat med högtryckstvätten. Nu ska det torka och sedan dags för att måla vitt igen. Blir så ljust och fint redan, nu när...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag tältat mig igenom landet i drygt en vecka. Det har funkat bra även det inte är riktigt samma komfort som hemma eller i...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok tänk vad man kan göra med en låda ordgubbar. Sylt och saft att ta fram i vinter. Känna smaken av sommar när vinden isar igen fönstren i...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så är vi hemma igen. 300 mil senare och många se värdheter rikare. Fantastiskt är vårt land. Det är bra att åka iväg, det gör att jag...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag hade en husvisning inbokad även idag så den har genomförts. Jag var där i god tid med över en halvtimme tillgodo. Mäklaren var också...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok När man köpt en fastighet så finns det en enda sak som man faktiskt inte kan ändra på och det är läget. Den ligger där den ligger. Jag...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp