Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag har jag ridit lite på båda pållarna. Först gick jag en halvtimmespromenad med W och sen satt jag upp och red lite på ridbanan. Jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har gått promenader med W nästan dagligen på sistone och han har ganska snabbt blivit betydlig coolare än första dagen och kan...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Gjorde första träningspasset igår efter sommaruppehållet, eller ja vår & sommaruppehållet om man ska vara kinkig Smiley smile Hade jag...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Gjorde nytt fystest igår, senast var i mars(?) efter att Viktkampen avslutades. Tror både jag och PT var lika förvånade över resultatet...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det blev ingen ridning idag då HV inte lyckades få loss tiden, så efter att ha ägnat lite tid åt persedelvård och borstning av båda...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Egentligen hade jag inte tänkt att jag skulle skriva något om veckans ridlektioner... Min ridskola har redan börjat sin termin, men rent...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Hela den här dagen har faktiskt varit riktigt trevlig. Jag jobbade hemma idag och det var rätt skönt att inte behöva hetsa iväg på...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag plingade det till i mobilen med ett sms från min HV som meddelade att båda gossarna fått nya skor, så det var bara att börja rida...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Höstens ridning startades för min del med en helgkurs i centrerad ridning. Jag har länge sneglat mot CR, läst Sally Swift för längesedan...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok fram med bommar och ett kryss, regnet har gått över!. Tinkern före så bromsar det. Indra tar bommarna fint. Får höja krysset till en rak...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Fem och en halv veckas semester. Jag har ingen aning om när jag hade så lång semester sist, eller om jag ens har haft det någon gång...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tinkern slår rekord. Hoppar jättefint igen. Lyssnar och tänker. Så vi fick beröm igen av tränaren. Är det för att jag tränar och orkar...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Efter att jag kom hem från min semesterresa, sjönk ju min energinivå rejält. Min glöd försvann, aptiten likaså, jag sov mycket m.m. men...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok första gången själv utan sällskap av varken människa eller häst, bara matte på ryggen. Gick bra. Skritt och trav blev det. Övar också på...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags igen för hoppträning. Sex veckor sedan sist. Nu har vi övat på att man kan gå sakta även om matte tar tygeln. Visst...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Fick tag på rid sällskap. Tuffade till mig lite och satt upp hemma på Indra vid stallet och skrittade bort till Kajsa hästen. Väl där...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag i alla fall inte sovit bort dagen helt och hållet, förutom att jag gick upp sent. Medan jag varit bortrest har det...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Lite nervöst. Dottern borta och Indra behöver motioneras. Ingen att rida med. Tvingar gubben gå med skogsrundan. Går riktigt bra! I...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag fick mejl ifrån fröken friesers ägare i morse. Hon hade tagit henne till veterinär och där konstaterade de att hon var halt på ett...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp