Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Igår vet jag inte vad som hände. Jag var så anti och arg och irriterad och kände mest för att gå runt och retas och ha sönder saker...
Svar
0
· Visningar
360
  • Låst
Dagbok Nu i helgen har jag ridit båda hästarna och det har blivit uteritt för hela slanten. I fredags var W helt skruvad, steppade omkring och...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Samma häst, samma övning – men ändå så annorlunda! Hade köpt på mig en markarbeteslektion till, och blev förvånad och glad när jag såg...
Svar
0
· Visningar
282
  • Låst
Dagbok Terminens hopplektioner börjar med markarbete, och det var dags för en markarbeteslektion. Jag stod trevligt nog uppskriven på Laroko...
Svar
0
· Visningar
252
  • Låst
Dagbok Jag kan förstås inte låta bli att fundera en del över den våg av hat, oro och konflikter som blir allt mer tongivande i världen nu. Det...
Svar
0
· Visningar
781
  • Låst
Dagbok Förra veckan var jag sjuk, den här veckan ska jag på kommunens föreningsmöte ang bidragsystemet Dessutom har vi kvarka på ridskolan och...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok I morse när jag åkte till jobbet noterade jag att det dykt upp en ny Till Salu-skylt vid vägen där man svänger in till exet. Så jag...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok så har laura numer blivit så väl riden att jag samlar henne för mycket istället. Nu får jag öva på att mjukna i handlederna så det går f...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det är verkligen kul att rida W. Han är så otroligt bussig och det är guld värt att hans utbildningsnivå ligger så mycket högre än min...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Egentligen tänker jag att jag kanske borde bekymra mig lite mer över att jag är så enormt medtagen dagen efter veckans två ridlektioner...
Svar
0
· Visningar
223
  • Låst
Dagbok Igår red jag en timme på ridbanan med W. Jag har bara provat galopp en gång tidigare, så jag gjorde ett par fattningar igen, en i...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok gubbar, ja sådana vid sextio års ålder som tror att de kan allt men inte gör det. Som inte kan lyssna eller erkänna att de har fel, jag...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok HV brukar ta emot hästar för sommarbete och en av dessa, en stor svart social valack, har gått ihop med W under sommaren. De två har...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok har funderat på hur jag ska bli starkare och orka hålla tinkan på hoppträningen. Jag har tränat mig själv, springer, styrketräning och...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok första hopptävlingen idag! Började med 50 cm. I trav, gick inte alls. Hon ville inte hoppa alls. På fjärde hindret stannade hon långt...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det har regnat hela dagen och det ska fortsätta ända till i kväll. Det är inget lätt duggregn heller utan det vräker ner ganska våldsamt...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok 22 i måndags, extra körning till friidrotten, så 20;30 i tisdags, hoppträning med Laura i onsdags. Jag var trött och orkade inte hålla...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok W och jag lär känna varandra bättre för var dag som går. Vi kan faktiskt ta en tur ute nu också :D:up: . Vi började lite smått på...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok "It’s the most difficult thing in the world, to see somebody you love lose their way, to watch sadness slowly darken a heart. You want...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är tydligen ston som gäller för mig nu. Förra veckan fick jag sitta på Dunja och Arnica, och denna veckan blev det Parma och Arnica...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp