Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Vilken skillnad det kan vara på olika ridskolor. Jag red tre gånger på ridskolan jag började på precis efter nyår, och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle nog vilja påstå att den situation jag har försatt mig i nu har sin grund i kursen jag började för ett drygt år sedan. Då...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
876
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Förra veckan fastnade jag i lite negativa tankespiraler kring mitt sociala gränssnitt. Det verkar som att det är lätt att hamna där...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ett bra tecken är ju i alla fall att jag längtar efter ridlektionen och tycker att en vecka är alldeles för lång tid emellan gångerna...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är så konstigt – jag tänker ofta att jag skulle vilja skriva och har tusen idéer i skallen, men när jag väl får tid och möjlighet...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag måste erkänna att jag blev väldigt förvånad och var tvungen att kolla flera gånger om det stämde, men det var faktiskt sant att jag...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag är så fruktansvärt trött och orkeslös. Jag gäspar och gäspar och gäspar, och det känns som om gäspningarna aldrig tar slut. Min...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Så var jag alltså tillbaks på min gamla ridskola igen. Det kändes riktigt roligt! Sedan jag bokade provlektionen så hade hoppschemat...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I min panik över att jag måste använda min urusla engelska på mitt nya jobb så anmälde jag mig till två engelskakurser nu under våren –...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag kan i alla fall konstatera att jag inte har tråkigt i mitt eget sällskap... Det händer saker hela tiden – ibland så snabbt att jag...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag såg fram emot att få åka till veckans ridlektion, tyckte det kändes lite roligt att få komma upp på en hästrygg igen. Och den här...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har nu kört på vägen som kallas slingerbulten till och från jobbet i 4½ månad. Den vägen är onekligen en annorlunda upplevelse, för...
Svar
0
· Visningar
464
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Var iväg till nya ridskolan igen för ridlektion. Tyckte att det skulle bli lite intressant att se lite mer av hur systemet för att välja...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Att provrida på en ny ridskola tycker jag är både spännande och lite jobbigt. Spännande säger väl sig självt, men det jobbiga för mig är...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok En kort sammanfattning av det gångna året får bli att det i alla fall känns som att det går med raketfart åt rätt håll för min del...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jul. Det är nånting med julen som jag har lite svårt för. Det borde inte vara så, men det är det. Nånting som är kopplat till känslor av...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Nu kommer ni nog att tycka att tycka att jag är lite dum i huvudet... :o Men jag får väl bjuda på det då... Jag börjar med...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag är trött. Men jag klarade det. "Upploppet" såhär i slutet av året, där jag på jobbet skulle vara med och arrangera tre evenemang...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp