Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag kollade tillbaks i min ridblogg, och inför varje lektion så har det varit både det ena och det andra som har gjort att jag har tyckt...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Förra veckan började jag på mitt nya jobb. Jobbet som det kändes som en dröm att få, jobbet som verkade för bra för att vara sant...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Har precis bytt jobb. Efter andra dagen på nya jobbet var jag typ knäckt. Jag hade tydligen glömt bort hur jobbigt det kan vara att...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag var verkligen inte i form. Hade dragits med en gnagande huvudvärk hela dagen, kände mig seg och olustig, stel i musklerna och ont i...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags för första ordinarie ridlektion på ridskolan jag börjat på. När jag efter förra provlektionen hade fått veta vilken tid...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags för provridning på en ridskola. Det är svårt att veta vad man ska förvänta sig första gången på ett nytt ställe. Jag har...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det blir nog ridning för mig i höst trots allt! :) Jag blev tillsist kontaktad av en av ridskolorna som jag stod i kö till. Nu är det...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 579
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok En sak som i alla fall är helt fantastisk är att: min sömn har hittat tillbaks till mig!!! :banana: Jag har nu under snart 4 veckors...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Varje människa har ju sina specialitéer på vad som är problemområden för just den personen. Det som är problem för mig är kanske inga...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag ONT. Igår var jag ute på en ridtur. :) Närmare tre timmar i högt tempo. Hej och hå. Jag som inte har suttit på en häst...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har gjort det! Jag har sett dom live!! :D I början funderade jag över vad det är som gör att ett gäng 70-plussare – som...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har fått ett nytt jobb. Det är så jäkla sanslöst ofattbart häftigt att jag nästan inte kan tro att det är sant! Händer detta...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tänk vilken oerhörd fantastisk förmån det är att få ha fyra tassar med tillhörande luden kropp i sin familj! Tänk all den kärlek...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det jag skrev sist om hur jag mår får mig att känna mig som en gammal pensionär som klagar på sina krämpor. Jag vill inte prata krämpor...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag kom att läsa en bok om en man som råkat ut för en olycka och fått en ryggmärgsskada (”Smällen” av Kent Revedal). Boken var saklig...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det var konferensdag på jobbet. Vi skulle vara på Skansen. När jag kliver på spårvagnen på väg dit ser jag att det redan sitter ett helt...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det jag skrev om sist är verkligen något av det viktigaste jag måste ta itu med nu. Jag kan inte hålla på och springa runt med känslan...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Uppenbarligen är det nånting som jag inte fattar med det här livet! Jag behöver en instruktionsbok. Plötsligt är allt bara ”för mycket”...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok En kompis skickade ett tips till mig på en medryttarannons. Det såg ut som den ”perfekta” medryttarhästen för mig, verkligen. Jag blev...
Svar
0
· Visningar
265
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp