Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag är lite nervös. Den här veckan som kommer så går ett event av stapeln som jag har haft i uppgift att sköta det mesta av det...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Strax innan jag mådde som allra sämst av stress för ett antal år sedan så bestämde jag mig för att börja yoga. Yoga sägs ju vara en bra...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är två saker som just nu känns extra viktiga för mig att ta tag i för mitt välmåendes skull. Egentligen inga akuta saker, utan mer...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har fortfarande hakat upp mig på det här med min låga engelskspråkiga förmåga. Förra veckan aktualiserades det igen på jobbet, och...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag är ganska engagerad i miljöfrågor och tycker att det är oerhört viktigt att värna om miljön. Jag tycker också att det är helt hål i...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Denna vecka stod det teorilektion på schemat. Lektionen var upplagd så att hälften av gruppen red halva lektionen medans dom andra...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Har ni sett detta? Vet inte vad det är men jag blir bara SÅ berörd när jag läser artikeln och ser bilderna. Storyn träffar mig rakt på...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I helgen som gick var jag och maken på "gourmetweekend". Det här med att låta mat bli en sinnlig upplevelse är något jag gillar...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag var ärligt talat inte så sugen på att åka och rida. Vet inte varför jag kände så. Men vartefter lektionen gick så förbyttes det i en...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Förra veckan fick jag återigen ett litet bryt kring detta med att mina arbetsuppgifter oväntat innebar att jag måste kommunicera på...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok När jag var mindre och hängde i stallet så har jag för mig att det var populärt att ha galoscher på sina ridstövlar. Nu hade jag inte...
Svar
0
· Visningar
1 193
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Två månader har gått nu, och jag har faktiskt börjat gilla mitt nya jobb. Tycker att det börjar funka bättre och bättre, och jag känner...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det känns så bra. Och jag tror att det är viktigt. Jag tror att det är viktigt att prioritera att följa sitt hjärta, lyssna på sin...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Prestationsdjävulen är tillbaka. Min abonnemangshäst ”den omöjlige” var på gott humör den här gången. Han var snäll, bussig och trevlig...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Äntligen börjar det kännas bättre på jobbet. Jag tror att jag kan säga nu att jag har förflyttats från ”ny-på-jobbet-ångest”-fasen till...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Alltså - känslan av lycka i kroppen efter en rolig ridlektion!!.... :bow: Förra veckan kunde jag inte rida. Den här veckan kunde jag...
Svar
0
· Visningar
296
  • Låst
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
717
  • Låst
Dagbok Jag har skrivit det förut: det verkar som om det är nånting varje tisdag, som gör att jag inte är i form. Idag var jag arg, ledsen...
Svar
0
· Visningar
235
  • Låst
Dagbok Tycker att det är ganska underligt att jag bara rider sämre och sämre. Liksom fel håll på utvecklingsskalan. Jag tänker att antingen kan...
Svar
0
· Visningar
165
  • Låst
Dagbok I och med att jag bytte jobb fick jag väldigt mycket längre resväg till jobbet. Vägen går dock nästan hela vägen genom skogen, och min...
Svar
0
· Visningar
449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp